Originally posted by JohnB
hele oude koe , en fijn dat je even erbij zet van wie de foto is :|
Mijn foto dus , en de cil is van Criminal Aerox
Originally posted by Brandblusser
Alexander zei dat alleen de uitlaatpoort van de cross veranderd was.
Spoelpoort radiussen en poorten zijn onveranderd.
Originally posted by JohnB
Bedoel je nu die cil van de foto? of over hun eigen cilinder?
Want op de cil op de foto zijn ook de spoelers gedaan
Originally posted by JohnB
Bedoel je nu die cil van de foto? of over hun eigen cilinder?
Want op de cil op de foto zijn ook de spoelers gedaan
Originally posted by sprintzip
Dit is wat de jager tegen mij zij toen ik m'n evo door hun wou laten tunen :
"koopmans en nog een paar vragen veel te veel ,ze maken alles scherp in de spoelers enzo ,maar daar zit het niet, het zit puur in de uitlaatpoort en de perfecte uitlaat-cilinder-carb combinatie"
Het enige wat ze bij mijn evo gedaan hebben is de uitlaatpoort ,meer niet ,hij zij dat alles polijsten enzo er wel leuk uitziet ,maar in de praktijk merk je er niets van.
pic van m'n evo:
De wand ziet er op de foto gaar uit ,maar dat is ie natuurlijk niet.
Originally posted by eve
kan het nie schelen aan de drijfstang lengte:| En die hr2 van twins is die orgineel?want op scooterbase hangt ze precies wel vrij laag
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nee dus, volledig standaard...
Logisch dat Twins zo'n as gebruikt toch? Ism een Evo cilinder?Originally posted by eve
oke
En die drijfstang? Toch ''net'' de jager en twins dat een normale heeft...
Originally posted by Joor
Gaaf topic Rudi Ik denk dat het nog steeds erg te maken heeft met de tijd die je in je ontwikkeling (van één machine) steekt. Al zal er natuurlijk altijd iemand het meeste vermogen hebben.
Wat dacht je van Kiessler racing met 20,7 pk uit 70cc 19mm. Ook niet slecht dacht ik zo.