we missen iets

In de cilinder zelf is de uitlaatpoort(blowdown) idd het belangrijkst voor de vermogensafgifte

En de spoelers van een cross zijn std. ook niet verkeerd ;)
 
Originally posted by JohnB
hele oude koe , en fijn dat je even erbij zet van wie de foto is :|

Mijn foto dus , en de cil is van Criminal Aerox

Wat is dit voor een lomp OFFtopic geblaat! Ik kijk wel vaker op verschillende fora rond en zie dat JIJ alleen maar altijd kan zeiken. Niemand zegt er wat van omdat je zo´n stoere moderator bent. Ik snap niet waarop ze jou hebben aangenomen, zo´n afzeikerd. En er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn.

Sorry voor mijn offtopic gedrag, maar behandel mijn offtopic gedrag dan maar net zo als dat van "JohnB" door geen ban of warningpoints te geven.
 
Ipv hier je frustatie te posten, kan je m ook gewoon pm-en, hierdoor lok je iig geen offtopic discussies uit, wat nu dus wel gaat gebeuren :|

En nu Ontopic blijven.
 
Originally posted by Brandblusser
Alexander zei dat alleen de uitlaatpoort van de cross veranderd was.
Spoelpoort radiussen en poorten zijn onveranderd.

Bedoel je nu die cil van de foto? of over hun eigen cilinder?
Want op de cil op de foto zijn ook de spoelers gedaan
 
Originally posted by JohnB
Bedoel je nu die cil van de foto? of over hun eigen cilinder?
Want op de cil op de foto zijn ook de spoelers gedaan

Hij heeft het over een MHR CROSS, die op de foto is een Manston....
 
DAT SNAP IK OOK!!!!!!
De cilinder op de foto is van mij geweest

Ik vraag alleen wat hij bedoelde omdat het hier over de poort ging op de foto en bij gbegint over een cross.

Goed opgelet (Y)
 
Gaaf topic Rudi :) Ik denk dat het nog steeds erg te maken heeft met de tijd die je in je ontwikkeling (van één machine) steekt. Al zal er natuurlijk altijd iemand het meeste vermogen hebben.

Wat dacht je van Kiessler racing met 20,7 pk uit 70cc 19mm. Ook niet slecht dacht ik zo.
 
kan het nie schelen aan de drijfstang lengte:| En die hr2 van twins is die orgineel?want op scooterbase hangt ze precies wel vrij laag
 
Dit is wat de jager tegen mij zij toen ik m'n evo door hun wou laten tunen :

"koopmans en nog een paar vragen veel te veel ,ze maken alles scherp in de spoelers enzo ,maar daar zit het niet, het zit puur in de uitlaatpoort en de perfecte uitlaat-cilinder-carb combinatie"

Het enige wat ze bij mijn evo gedaan hebben is de uitlaatpoort ,meer niet ,hij zij dat alles polijsten enzo er wel leuk uitziet ,maar in de praktijk merk je er niets van.

pic van m'n evo:

evotuned2.JPG


De wand ziet er op de foto gaar uit ,maar dat is ie natuurlijk niet.
 
Originally posted by sprintzip
Dit is wat de jager tegen mij zij toen ik m'n evo door hun wou laten tunen :

"koopmans en nog een paar vragen veel te veel ,ze maken alles scherp in de spoelers enzo ,maar daar zit het niet, het zit puur in de uitlaatpoort en de perfecte uitlaat-cilinder-carb combinatie"

Het enige wat ze bij mijn evo gedaan hebben is de uitlaatpoort ,meer niet ,hij zij dat alles polijsten enzo er wel leuk uitziet ,maar in de praktijk merk je er niets van.

pic van m'n evo:

evotuned2.JPG


De wand ziet er op de foto gaar uit ,maar dat is ie natuurlijk niet.

Alexander :D

En, al getest?
 
Originally posted by eve
kan het nie schelen aan de drijfstang lengte:| En die hr2 van twins is die orgineel?want op scooterbase hangt ze precies wel vrij laag

Wat scherp! Ze hebben hem compleet verlast...

Nee dus, volledig standaard...
 
Originally posted by eve
oke;)

En die drijfstang? Toch ''net'' de jager en twins dat een normale heeft...
Logisch dat Twins zo'n as gebruikt toch? Ism een Evo cilinder?
De Jager is weer een ander verhaal.
 
Originally posted by Joor
Gaaf topic Rudi :) Ik denk dat het nog steeds erg te maken heeft met de tijd die je in je ontwikkeling (van één machine) steekt. Al zal er natuurlijk altijd iemand het meeste vermogen hebben.

Wat dacht je van Kiessler racing met 20,7 pk uit 70cc 19mm. Ook niet slecht dacht ik zo.

Ja dat was lachen inderdaad Joor.. wat blies dat ding hard zeg ...

Leuk he die topics van mij hahahah
 
Back
Top