Jaja, Sjoerd heeft iets om trots op te zijn...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Sjoerdyo
Lache, lijkt me een leuke opleiding die HTS. Misshcien zie ik je nog wellis op een terrasje zitten :)

Zat vanmiddag nog op dat terasje biertjes te tunen (hts taal heh :D )
School is opzich best te doen, alleen dat chronische vrouwen tekort is ERG jammer!
 
Originally posted by RUBEN R


Zat vanmiddag nog op dat terasje biertjes te tunen (hts taal heh :D )
School is opzich best te doen, alleen dat chronische vrouwen tekort is ERG jammer!

Hehhe biertjes tunen |( , klinkt een beetje uuh... fout ;) Als ik naar de trein loop zie ik altijd van die gare bakken van die HTS af komen, kicke ragbakken!

En tja voor de vrouwen moet je ff een broodje halen op de HEAO ofzo, heb je weer ff grnoeg gezien voor een uurtje :)
 
mooi, dit is wel weer genoeg OFFtopic heren Sjoerdyo en Ruben R

nu weer ontopic, zulk soort dingen daar bestaat zoiets voor wat MSN of PM heet.... :|
 
Originally posted by Boeie
mooi, dit is wel weer genoeg OFFtopic heren Sjoerdyo en Ruben R

nu weer ontopic, zulk soort dingen daar bestaat zoiets voor wat MSN of PM heet.... :|


Tis toch MIJN topic? En ik ga niet blij PMtjes hierover heen en weer sturen en hij staat niet in mijn MSN lijst.
Maarja als jij je der aan stoort, zal ik ophouden, totaal nutteloos trouwens je reply, want zoals je ziet was het offtopic gebeuren allang over. Maargoed.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Tis toch MIJN topic? En ik ga niet blij PMtjes hierover heen en weer sturen en hij staat niet in mijn MSN lijst.
Maarja als jij je der aan stoort, zal ik ophouden, totaal nutteloos trouwens je reply, want zoals je ziet was het offtopic gebeuren allang over. Maargoed.
:p wat ben je ook een heetgebakerd mannetje, oeoeoeoeoe....
:D
 
He man mooie pijp maar ik zou hem inkorten :D :D meer toeren, ik ben nu bezig met een C20 voor m'n SR Viper (verti, tuned)
 
Originally posted by girl22
mooie pijp.... waar haal je het geld toch vandaan... hahaha geintje...
kan je ook nog iets nuttigs toevoegen? denk dat deze nu wel dicht kan...
 
Originally posted by Boeie
kan je ook nog iets nuttigs toevoegen? denk dat deze nu wel dicht kan...

Anders laat je hem ff open en geef je iemand een waarschuwing... :|
 
nee waarom, je wou je uitlaat laten zien, dat is nu klaar en er komt alleen maar offtopic gezeik van... moet je toch wel inzien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top