Jaja, Sjoerd heeft iets om trots op te zijn...

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Okay, ik heb zoals een paar mensen weten een Polini Evolution 70cc uitlaat op de kop weten te tikken voor mijn SR (mina. vert.) en nu wil ik dus gaan gebruiken op me MHR50 icm 19mm, zal dit vetter gaan dan me Doppler?

Logischerwijs lijkt het me wel.

En als jullie het expansie bekijken, die For Race is nog een stukkie laagtoeriger dan mijn Doppler, is de Evo70 dan wel hoogtoeriger?

De Evo70 is ongeveer 2 cm korter, en het expansie loopt heel anders dan bij die For Race, de For Race blijft langer dik lijkt het.

De foto's vertekenen het beeld een beetje, ik vind dat die Evo70 wat langer lijkt maja. Oja je kunt aan de ophanging v/d demper zien dat hij iets korter is, die zit namelijk meer naar rechts zegmaar...

Evo70_1.jpg


Evo70_2.jpg


Evo70_4.jpg


Evo70_ForRace_1.jpg


Evo70_ForRace_3.jpg


Ja en natuurlijk ga ik snel testen, maar ik want nog op me nieuwe achterband, en die is er dus nog niet, kut VEDA...

Oja deze thread is dus ook om ff te laten zien dat er dus wel degelijk een Evo70 uitlaat voor mina. vert. bestaat, update je info dus Inne ;)
 
Advertisement - register to remove this

Ja dat loopt idd iets anders. Ik denk dat deze uitlaat ook wat horizontaler hangt; de ophangingspunten zij naders, en de for race heeft een soort van knik.

Hey heb jij een pic van je Evo50 uitlaat?
 
hej sjoerd, mooi uitlaatje man!
hopen dat dit nu eens een echt blaaspijpje is op vert.
misschien in de toekomst nogeens een 70er?
als men renner klaar is kom ik wel ff langs!
l
 
haha je bedoelt Inne Lek??:)
wist hij dat niet?! wat ´n eikel, maar hij zal deze topic wel niet lezen denk.....
Wel een mooi ding!! en harder zal je heus wel gaan.....
 
Originally posted by rdbwww
haha je bedoelt Inne Lek??:)
wist hij dat niet?! wat ´n eikel, maar hij zal deze topic wel niet lezen denk.....
Wel een mooi ding!! en harder zal je heus wel gaan.....


inne=Razma
 
Zo, heel vetjes hoor!
Ben vroeger ook al eens op zoek geweest naar die uitlaat,
maar nergens kunnen vinden.

Lijkt wel nieuwe, die dingen worden toch al jaren niet meer gemaakt?
 
gaaf ding, ziet er mooi uit!! Waar heb je hem vandaan ??
 
Hijs dus niet helemaal nieuw, The-Doctor (Davy uit Ede) was op marktplaats ana hetk ijken en kwam toen die uitlaat tegen, ik dus meteen erachteraan mailen, die gozer had hem nog liggen, maar ik moest maar ff na 6-en terugbellen, naja ik wachten gebeld, tijdje geluld met die gast, hij kwam uit Zwolle, en heel toevallig, hij zat op de HTS-Autotechniek in Arnhem, en das tegenover de HEAO waar ik dus opzit, naja meteen volgende dag afgesproken, uitlaat gekocht, in de auto gegooid en weer naar school. Die vent had hem op een amico, had hem samen met een MHR70 in Duitseland besteld ofzo, maar had hem toen maar 5 minuten gebruikt want daarna kon hij die Amico heel goed verkopen, dus zodoende.

Hij had ook nog een NRG gehad met "alles Evo" "EN binnenrotorontsteking" "liep makkelijk 135" oke dan, mooi man! Maja had nu een 125cc Aprilia motor, waar nu een 160cc cilinder onder lag, blalba.

Maja beter, voor niks een haast nieuwe uitlaat. Oja de prijs heb ik nog niet eens genoemd: nieuw: 298 Euro, special price for me: 100 Euro!!! :) Oja, iemand For Race kopen? Incl. alles? 100 Euro! 8)
 
Heb deze uitlaat een tijd geleden ook al gezien, had weinig gescheeld of ik had hem destijds gekocht (op bws) was het niet dat ik een andere scooter wou met wat meer "tunings" potentie :)
 
Originally posted by Sjoerdyo
Hijs dus niet helemaal nieuw, The-Doctor (Davy uit Ede) was op marktplaats ana hetk ijken en kwam toen die uitlaat tegen, ik dus meteen erachteraan mailen, die gozer had hem nog liggen, maar ik moest maar ff na 6-en terugbellen, naja ik wachten gebeld, tijdje geluld met die gast, hij kwam uit Zwolle, en heel toevallig, hij zat op de HTS-Autotechniek in Arnhem, en das tegenover de HEAO waar ik dus opzit, naja meteen volgende dag afgesproken, uitlaat gekocht, in de auto gegooid en weer naar school. Die vent had hem op een amico, had hem samen met een MHR70 in Duitseland besteld ofzo, maar had hem toen maar 5 minuten gebruikt want daarna kon hij die Amico heel goed verkopen, dus zodoende.

Hij had ook nog een NRG gehad met "alles Evo" "EN binnenrotorontsteking" "liep makkelijk 135" oke dan, mooi man! Maja had nu een 125cc Aprilia motor, waar nu een 160cc cilinder onder lag, blalba.

Maja beter, voor niks een haast nieuwe uitlaat. Oja de prijs heb ik nog niet eens genoemd: nieuw: 298 Euro, special price for me: 100 Euro!!! :) Oja, iemand For Race kopen? Incl. alles? 100 Euro! 8)

Wat leven wij in een kleine wereld :) Ik zit dus ook op autotechniek in Arnhem. Dat is zeker die dwd met die extreem lelijk klinkende Aprilia AF1....

Wel een heel mooi prijsje voor zo'n pijp...
 
Originally posted by RUBEN R


Wat leven wij in een kleine wereld :) Ik zit dus ook op autotechniek in Arnhem. Dat is zeker die dwd met die extreem lelijk klinkende Aprilia AF1....

Wel een heel mooi prijsje voor zo'n pijp...

Hijs kaal, en heeft altijd een Aprilia jas aan geloof ik :) Maare jij zit dus ook op die school? Welk jaar? Hoe ga je altijd naar school daar? Trein of eigen vervoer?
 
Originally posted by Sjoerdyo


Hijs kaal, en heeft altijd een Aprilia jas aan geloof ik :) Maare jij zit dus ook op die school? Welk jaar? Hoe ga je altijd naar school daar? Trein of eigen vervoer?

Die heb ik wel eens zien lopen jah.. :)
Zit in het 1e jaar, woon thuis en ga met bus naar school (+- 40min)
Hoop na de zomer met het nieuwe project zip fr lc nog een keer langs te komen. En komt ws ook oto in/na de zomervakantie...
 
Lache, lijkt me een leuke opleiding die HTS. Misshcien zie ik je nog wellis op een terrasje zitten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top