naaldlager bewerkt evo cilinder, nog iets aan te doen ??

Originally posted by Chiel
ALs krukas zou ik voor EVO gaan, maar weet nu al dat alle andere (malossi-freaks :) ) je dit gaan afraden. Ik heb geen goeie ervaring met malossi rhq.

inderdaad, dingen breken bij het leven ;)
 
Inderdaad je spreekt erover of het niets is. ( ik weet natuurlijk niet in welke financiele situatie jij verkeerd), maar een nieuwe wand, nieuwe,zuiger, etc.. En dan net als bart zegt: spoelpoort die voor een gedeelte eerder opengaat. + nieuwe binnekop.

tsjah.. :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hmm, heb je wel een spoelpoort die een paar graden eerder open gaat voor een gedeelte :D

Verder; zonde & onverklaarbaar :S

euh waarom ?? vraag het anthony ... :) zou het niet weten maar waarom is dit van belang ?? zeker omdat er een nieuwe wand in komt !!
 
Originally posted by mvanwinsen5
dat wel ja, wand=160, zuiger=80 en kop =55 hahaha maar ben goedkoper uit dan dat ik ee nieuwe ongetunde pak ;)

Als je toch een speed hebt liggen zou ik mooi die pakken...
Wat een geld zeg, kan dat evo getunede blok niet een beetje naar speed "geresized" worden :D.
 
Originally posted by DNA-Menno
Als je toch een speed hebt liggen zou ik mooi die pakken...
Wat een geld zeg, kan dat evo getunede blok niet een beetje naar speed "geresized" worden :D.

kan ik wel doen ja, maar kost te veel moeite om het blok zo aan te passen zodat de speed mooi past. Daarbij komt ook nog dat veel lui zweren bij een evo !! mijn ervaring is ook goed met de evo cilinders. Het kost wat, heb je weer wat !! ;)
 
zou je hem nu niet nog verder kunnen tunen ? ik bedoel nu hoef je je geen zorgen te maken dat t nicasil knappt ofzo omdat hij toch gesealed word
 
Originally posted by Chiel
Dat ding is getuned door Twins, (ik neem aan tot de max, gezien de setup). Wat wil je er nog aan doen :)

precies !! anthony tuned aan de hand wat voor een ond. je eronder hangt zoals uitlaat, carbu enz... aan de hand daarvan stelt ie wat op en maakt een cilinder klaar. Kan natuurlijk nog wel iets bewerkt worden, hangt er natuurlijk vanaf !!

testbank zegt meer dan je denk ;) maar ga er maar van uit het super gedaan wordt door anthony !! ben benieuwed wat mijn sonic gaat doen (evo blok tuned bij anthony met krd)
 
Originally posted by mvanwinsen5
precies !! anthony tuned aan de hand wat voor een ond. je eronder hangt zoals uitlaat, carbu enz... aan de hand daarvan stelt ie wat op en maakt een cilinder klaar. Kan natuurlijk nog wel iets bewerkt worden, hangt er natuurlijk vanaf !!

testbank zegt meer dan je denk ;) maar ga er maar van uit het super gedaan wordt door anthony !! ben benieuwed wat mijn sonic gaat doen (evo blok tuned bij anthony met krd)

Hoeveel vermogen had je nu met die Aerox dan?
 
Originally posted by mvanwinsen5
euh waarom ?? vraag het anthony ... :) zou het niet weten maar waarom is dit van belang ?? zeker omdat er een nieuwe wand in komt !!

Met zonde & onverklaarbaar doelde ik op een reden van de vastloper...
 
Back
Top