Wat waren jou noobacties van vroeger?

Albert|FLUT

only member of TEAM FLUT!
Naar aanleiding van het topic: ervaringen met noobs zonder scoot is het dan nu eens tijd om je eigen noob acties te posten die je ooit heb gezegd/gedaan toen je nog geen scoot had of toen je hem pas net had :)

Ik zal aftrappen:

- Toen ik net me speedake had was ik heel trots dat ik een std onbegrensde rox van een maat de 1e paar meter kon bijhouden met optrekken 8P

- Ik geloofde verhalen van gasten die zeiden dat ze 150 gingen en vertelde dan trots aan vrienden: Ja hij gaat 150, heeft dit en dat, blablabla

- Ik kreeg me variomoer met geen mogelijkheid los, evenals me koppelingsmoer, wist nog nie dat er zoiets als een zuigerstop of blokkeersleutel bestond :)

- Ik dacht altijd dat ze met V-snaar een schokdemper bedoelde :D

- ik had een tecnigas next gekocht en vond dit toch vet gaan! Maar die ixl twinner van een maat was toch wel nog vetter! Andere maat van me had fasmem pijp @ sr 2000 en hun gingen altijd andere uitlaten kopen om sneller dan elkaar te gaan :D Ik vond het geweldig, dacht echt dat hun supersnelle scoots hadden })

Mja dat was het wel zo'n beetje. In de loop der tijd ben ik minder noob geworden, ook kan ik die gasten met die sr 2000 en sr met ixil twinner niet overtuigen dat 170 op een scooter niet kan :D Die blijven nog altijd noob.

Ondertussen weet ik wel beter maar ik blijf volgens veel mensen een NOOB

EN NU JULLIE!
 
Advertisement - register to remove this

was membraan tussen cylinder en carb vergeten o.i.d... heb er een week over gedaan om erachter te komen (heb al 2 jaar geen scoot meer.. dus nagel me niet vast aan foute info ofsow...)
 
Originally posted by masteralbert

Ondertussen weet ik wel beter maar ik blijf volgens veel mensen een NOOB

Haha tis dat je het zelf zegt ;)

Twee jaar terug ofzo op Startpunt was ik best wel n00b volgens mij :p , mja ik was 14 toen dus dat was nog enigzins logisch :)

Username was "Iceman" (ik wilde een ice kopen :p) , ik heb heel wat mensen geirriteerd volgens mij met al mn vragen over "tuning".
 
ik heb de techigas, de NRX en de ZX super uitlaten genoemd.

ik vond me broers scooter ook kei vet gaan, met een ZX 8P

een corsa70 met NRX ging ook erg vet, die hebben we zonder te liegen op een 110 115 (teruggerkend) auto teller km's gehad.

kreeg een keer een cilinder niet in elkaar, zuiger paste niet, twijfel trouwens wel of dit een noob actie was, omdat ik em na 2 pogingen met nieuwe zuigerveren weg heb gebracht, later toevallig es uit elkaar gehaald zaten er alsnog andere zuigerveren in, die klote dealer heeft me volgens mij 2x de verkeerder veren meegegeven

was het wel denk ik: owja een ZX op me scooter gehad, zonder af te stellen, met een dip van 20 tot 65 ofzo, liep wel 100-105 op teller ofzo

overigens heeft mijn scooter nooit gevlamd, dat nie
 
Ik dacht nog geen jaar geleden (denk ik) dat je naar het porselein van de bougie moest kijken voor de koffiebruine kleur :)
 
Denken dat onbegrensed wel hard genoeg zou zijn,...
Idd mensen geloven die zeiden dat hun scooter 150 zou lopen en meer van die ongein. Heb nu nog wel geregeld van die "d0w" momenten.
 
euhm als n00b actie: Ik had met m'n 2lingbroer een Sr Stealth gekocht en dan de 2e dag meteen op je bek gaan :'( met 5 km per uur als je wilt keren|(

en toen ik voor het eerst 70cc airsal onder mijn scoot had vond ik ook dat ik heeeeeeel erg hard ging:D

Best n00b toch:p
 
Re: Re: Wat waren jou noobacties van vroeger?

Originally posted by Bas@Area
Haha tis dat je het zelf zegt ;)

Twee jaar terug ofzo op Startpunt was ik best wel n00b volgens mij :p , mja ik was 14 toen dus dat was nog enigzins logisch :)

Username was "Iceman" (ik wilde een ice kopen :p) , ik heb heel wat mensen geirriteerd volgens mij met al mn vragen over "tuning".

zelfs mij ja!! Dat weet ik nog :D Toen was je nog meer n00b als ik! En toen mocht je uiteindelijk toch die area van erik kopen :)
 
Re: Re: Re: Wat waren jou noobacties van vroeger?

Originally posted by masteralbert
zelfs mij ja!! Dat weet ik nog :D Toen was je nog meer n00b als ik! En toen mocht je uiteindelijk toch die area van erik kopen :)

Dude ik heb het over veel verder daarvoor :?
 
bas.. heb je ooit dingen aan albert gevraagd? noohhh..
Ik was ook n00b in die startpunt periode, vond een reverse vet..
alle yasuni's gingen hard...
En op de rollerbank gingen dudes met std uitlaat ook vet hard..
En mn speedfight had ook een dip tot de 20 ofzo..
 
Originally posted by Buubdaman
bas.. heb je ooit dingen aan albert gevraagd? noohhh..

Idd,kan het me niet herinneren nee :?

Mja ik dacht heel vroeger altijd dat als je je cilinder liet tunen je gewoon een helve cm eruit "hoonde" om meer cc's te krijgen :p
 
In mijn Honda Vision tijd zat ik wel eens in boekjes te kijken van malossi enzo. zag ik daar een vario staan, deze werd geleverd met een drukveer, dus ik d8: die moet achter de vario!

dus ik naar de dealer: ik wil graag een drukveer voor achter me vario.
dealer: nou dat zou ik maar niet doen hoor

echt dom 8P
 
ik d8 vroeger altijd dat je met lichte rollen harder trok en met zwaardere rollen harder reed.

En het verschil tussen vario en koppeling niet weten. je had dus voor en 8er koppeling.

en natuurlik was NR-X de beste uitlaat
 
Toen ik mijn scooter kocht wist ik niet eens wat voor blok eronder zat 8P

Achja, ik heb hier op het forum en van vrienden/ mn broer geleerd wat ik nu weet. En ik doe alles zelf aan mn scooter en weet helemaal hoe ie in mekaar steekt enzow :)
 
Vroeger aantal keren kickstarter gedemonteerd als ik carterpan eraf haalde 8P

Komtdoordat ik daarvoor schakel had he :p
 
Back
Top