Wat waren jou noobacties van vroeger?

een krukas het blok in begeleiden met een stalen hamer :(. Ik was zo blij dat ie eindelijk redelijk ging dat ik vergat dat je niet met een stalen hamer moet werken
 
Scooter aantrappen, niet willen starten. Vervolgens carb gecontroleerd nix aan de hand ver volgens cilinder alles eraf gehaald. Alles weer opnieuw erop gezet, blok er weer onder en dan zien dat je benzine kraantje dicht zit:p. Dit was overigens 5 jaar geleden.
 
Scooter op slot gedaan met een kettingslot ( maar niet om een paal )
10min later was die weg....

(edit: )
Ging om een Arrox waar ik de week daarvoor 300 euro aan nieuwe dingen op had gezet :(
 
Van een vriend van mij die @ Sf is gebanned 8P:

Na school slot eraf en buddy gestopt, denken dat je sleutels uit je slot hebt gehaald....niet dus, zitten de sleutels in de buddy :+
Ma maar gebeld om reserver sleutel te laten brengen en daarmee open gemaakt.

Edt: was een actie van Jz. (Justin) misschien kent iemand hem nog wel, FunkDM sowieso, zit is samen mee @ Marine Korps.
 
Pfff,

In de polder je Phantom afstellen en bij het uidraaien van de bougie en het bekijken daarvan viel die uit me hand.
Ik rollen e.d verwisseld en het zooitje lkkr op me Kani jas gelegd "Vol met vlekken kort daarna"
Bougie er weer in draaien en kicken, en kicken, en vloeken en na 10 min erachter komen dat de bougie pcies op zijn onstekingsplaatje dicht was gevallen. :X
Sleutel ertussen weer een beetje op maat wrikken en hij liep weer :+
 
Een zelf in elkaar gelast framepje krijgen met puch blokje derop als je 12 bent. En der onder het rijden achterkomen dat der geen bougiedop op zit maar gewoon een draadje dat dan natuurlijk los raakt en tegen het frame aan komt. En dan een paar lekkere klappen krijgen.
 
SCooter op paddock zetten, dan carterkap eraf willen halen, dus vanzelfsprekend de imbusjes die je paddockbracket vasthouden ook los draaien, en zo je scooter van je paddock af zien vallen en om ziet flikkeren tegen de voorraadkast aan!:W

haha Tommy maakt er nu een leuk grapje van, maar dit was dus de vers-laten-spuiten-rox van Kenny (ik dus). ik kon me wel voor me kop slaan dat ik zo dom was :W:
 
Back
Top