This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat stemt/heeft gestemd iedereen vandaag?

Op wie ga jij stemmen vandaag?

  • Pvda

    Votes: 21 13.3%
  • VVD

    Votes: 50 31.6%
  • LPF

    Votes: 15 9.5%
  • CDA

    Votes: 17 10.8%
  • Groen Links

    Votes: 6 3.8%
  • SP

    Votes: 4 2.5%
  • D66

    Votes: 2 1.3%
  • SGP

    Votes: 1 0.6%
  • andere kleine party

    Votes: 5 3.2%
  • Helaas, ik mag niet stemmen!

    Votes: 37 23.4%

  • Total voters
    158
Ik heb dus expres NIET op Bos gestemd. Ik wilde dus zoals gezegd SP stemmen, maar omdat ik toch ook graag een sociale regering zie, heb ik PvdA gestemd. Dit kan men triest vinden, maar ik heb het weloverwogen gedaan.
 
volgens de prognose de CDA het grootst Kan nog een beetje verschillen maar toch. Maar ja welke coalitie zal er dan komen CDA/VVD kan niet (partij erbij :?, maar ja welke dan?)

k hoop iig dat het geen CDA/PvdA wordt.
 
Originally posted by SWA
[offtopic] Degene die samen met je pa jou heeft gefabriceerd is een bi@tch }) [/offtopic]

[offtopic]Als je moeder niet zo goedkoop was, had ik je vader kunnen zijn :# [/offtopic]

Back ontopic: Dat die Gerrit Zalm geen RSI heeft van al dat typen man! 8P .... Ohja.. GroenLinks wil zelfs een speciale belasting voor academici...

Shieeet.. ik denk er zo over: Als je goed verdient heb je er ook hard voor gewerkt! Veel geld geinvesteerd in een opleiding! Met dat studiefinanciering shit kan tegenwoordig bijna iedereen een MBO/HBO opleiding volgen! Dat de rijken de armen moeten betalen is onzin! De meesten mensen die een uitkering genieten zijn te lui om te werken! Ze denken: 'Shieeet.. als ik ga werken kost dat me 40 uur/week.. en levert me hooguit 200 pleuro per maand extra op..."

Ik denk zo: Laat eerst die luie donders maar eens werken! Ik ben natuurlijk wel sociaal, en mensen die er niets aan kunnen doen en het niet breed hebben wil ik graag financieel beetje bijstaan als ik goed verdien! Maar het is toch belachelijk als ik bijvoorbeeld 70% belasting moet betalen omdat hard heb gestudeerd en werk voor mijn geld?! Daar kan ik echt pissed om worden! Jammer dat ik nog niet mag stemmen....
 
Originally posted by Jeroen
Lpf, d66

Lpf lijkt me zeer onlogisch ---> waarom is vorige kabinet dan gevallen(komt ook niet geloofwaardig over volgens balkenende ). D66, is idd een alternatief, maar stel dat die uiteinderlijk nog 1 zetel zakken (staan nu op 6) dan komen ze ook nog maar op 75
 
Originally posted by Lennox
Lpf lijkt me zeer onlogisch ---> waarom is vorige kabinet dan gevallen(komt ook niet geloofwaardig over volgens balkenende

Waarom? De laatste paar maanden na de val van het kabinet was er geen gezeik meer in de partij?¿? Daar hoor je niemand dan over, tewijl ze wel gewoon (met mindere mate..) door regeren zonder gezeik!
 
LPF is zeer zeker een alternatief, maar na GOED overleg met pvda. Ze willen het risico spreiden dus gaan eerst overleggen met alle grote partijen over het meedoen van LPF. En LPF is nu WEL goed georganiseerd, tis nog maar 8 zetels. En een kleine partij is makkelijker te organiseren dan een grote.

Toch wil ik D66 in de regering. D66 is een hele goede partij maar voor vele mensen "te" saai.
 
Balkenende heeft al gezegd niet weer coalitie met VVD EN LPF te willen... beter idd D66, iig nog IETS sociaals... us kijken hoe lang dat het uit gaat houden
 
Een coalitie van cda, vvd en lpf vind ik wel geloofwaardig overkomen.
Het vorige kabinet is gevallen om een persoonlijk geschil tussen twee lpf'ers en dus niet om politieke redenen.
 
Ik geloof gewoon dat er te weinig rechtse partijen zijn, iig grote. Nu krijg je meestal een linkse met een rechtse oid, en dan krijg je gdonder.
 
Originally posted by PowerFreak
Ik geloof gewoon dat er te weinig rechtse partijen zijn, iig grote. Nu krijg je meestal een linkse met een rechtse oid, en dan krijg je gdonder.

Oh en een coalitie met alleen rechts werkt wel?

Ik vind dat JP niet meer om de PvdA heen kan, simpel als wat.
 
Originally posted by NastroAzzuro
Balkenende heeft al gezegd niet weer coalitie met VVD EN LPF te willen... beter idd D66, iig nog IETS sociaals... us kijken hoe lang dat het uit gaat houden

Iets sociaals?

Mag ik vragen waar je deze mening op basseerd?
 
Fok al da gejank in die politiek, stelt toch allemaal niks meer voor...
Daarom heb ik gewoon de leukste persoon gekozen en dat is Johan Vlemmix, die wordt minister van Feest, en dan wordt t hier gezellig
 
Geef dan eens een duidelijk voorbeeld. Wat is er niet sociaal aan, omdat zij opkomen voor mensen die twee verdiener zijn en zo wat extra's vedienen voor zichzelf en dat geld vervolgens maar uitgeven aan piet die thuis lekker op de bank ligt. Nou sorry dat vind ik niet bepaald sociaal.

Sorry voor de vage zinsopbouw
 
Ik vind het echt dom dat alleen die grote partijen in zicht zijn. Ik walg daarvan.. Altijd die vaste groep CDA pvda en VVd ... De media moet juist meer de kleine partijen naar voren halen dan zijn er misschien gelijke kansen
 
Daar ben ik dus ook voor. Een coalitie tussen D66, CDA, VVD zou ik totaal niet erg vinden, omdat ik vind dat de d66 ook goeie ideeen heeft.

Kleie partijen zoals die van Johan Flemmix, partij van de dieren, winnie de jong enz kan ik alleen maar om lachen