wat stemt/heeft gestemd iedereen vandaag?

Op wie ga jij stemmen vandaag?

  • Pvda

    Votes: 21 13.3%
  • VVD

    Votes: 50 31.6%
  • LPF

    Votes: 15 9.5%
  • CDA

    Votes: 17 10.8%
  • Groen Links

    Votes: 6 3.8%
  • SP

    Votes: 4 2.5%
  • D66

    Votes: 2 1.3%
  • SGP

    Votes: 1 0.6%
  • andere kleine party

    Votes: 5 3.2%
  • Helaas, ik mag niet stemmen!

    Votes: 37 23.4%

  • Total voters
    158

race_typhoon

Well-Known Member
Okee,

Ik vraag me af, wat al onze members nu van plan zijn, om te stemmen. Er zijn heeel veel zwevende kiezers, en ben dus zeeeer benieuwd, naar de uitslag van de stemming van vandaag.

Ik zal de spits maar afbijten: ik stem Groen Links
 
Advertisement - register to remove this

StemBox te druk bezocht!


Helaas zijn er op dit moment te veel bezoekers voor de StemBox. Om de huidige bezoekers voldoende mogelijkheden te geven om tijdig een stemadvies te krijgen vragen wij u om het over een tijdje opnieuw te proberen.
Onze Excuses voor het ongemak.


das ook mooi8P mja,ik stem vvd:)
 
Last edited:
waarom jeroen? iedereen heef toch recht op zijn eigen stem? zelf twijfel ik op het moment nog tussen cda/vvd...
job cohen wil ik echt niet als MP zien...
 
ok het is toch iets anders dan ik dacht... denk dat het nu toch Groenlinks wordt... de stembox gaf heel veel punten aan die ik goed kon beantwoorden en daar kwam groenlinks uit...

vvd is not an option (volgens stemwijzers niet, na enig nadenken van mezelf ook niet) en cda staat bij mij nu opeens als bijna laatste :?
 
Vanaaf wordt het VVD voor mij. En natuurlijk op onze Gerrit, kerel is goed, en heeft 2 halfbloedjes als dochters, dus dat lijkt me leuk om die nog eens op tv te zien. Maar ik dwaal af.
 
Originally posted by Sjoerd
Vanaaf wordt het VVD voor mij. En natuurlijk op onze Gerrit, kerel is goed, en heeft 2 halfbloedjes als dochters, dus dat lijkt me leuk om die nog eens op tv te zien. Maar ik dwaal af.

woei das ook een goeie reden! haha, ik stem vvd of lpf..
ik heb er niet veel verstand van maar als pvda en cda samen de regering vormen dan is dat helemaal links volgens mij en dat hoeft van mij niet.
 
ik mag nog niet stemmen, maar heb wel bij stemwijzer.nl meegedaan, en daar kwam uit:
1. LPF
2. PvdA :?:?:?
3. VVD

ik zou dan alsnog op VVD stemmen, want op lpf of pvda stemmen weiger ik :)
 
Ik heb lang getwijfeld tussen Pvda en Sp, nu word het denk k toch pvda ik vind dat cda maar niks. Nu er toch een topic over is, heeft iemand vanochtend de uitzending op Yorin Fm gehoord met Emile Ratelband?
 
VVD na een tijdje denken gedaan

En PvdA al helemaaaal niet, wie wil er nou betaald in de file staan (rekeningrijden)?

En al die oudjes komen weer terug daar, en Netelenbos kwam er ook vandaan :rolleyes:
 
Back
Top