wat stemt/heeft gestemd iedereen vandaag?

Op wie ga jij stemmen vandaag?

  • Pvda

    Votes: 21 13.3%
  • VVD

    Votes: 50 31.6%
  • LPF

    Votes: 15 9.5%
  • CDA

    Votes: 17 10.8%
  • Groen Links

    Votes: 6 3.8%
  • SP

    Votes: 4 2.5%
  • D66

    Votes: 2 1.3%
  • SGP

    Votes: 1 0.6%
  • andere kleine party

    Votes: 5 3.2%
  • Helaas, ik mag niet stemmen!

    Votes: 37 23.4%

  • Total voters
    158
VVD. Ik wil echt niet dat die Cohen premier wordt (ik vertrouw die gast echt niet, hij doet niet voor niks niet mee aan debat). Verder lijkt het me beter als er een kabinet komt van CDA-VVD. Dit zal een stuk stabieler zijn als PvdA-CDA, daar hebben ze nu al conflicten. Helaas zie ik de kans op kabinet CDA-VVD somber in.
 
Ik ga zo, en ik blijf waarschijnlijk trouw aan Groenlinks, maar ik zit ook met Wouter Bos in m'n kop, ik heb nl. absoluut geen zin in een centrum rechtse coaltie.:|
 
Originally posted by SWA
Ik ga zo, en ik blijf waarschijnlijk trouw aan Groenlinks, maar ik zit ook met Wouter Bos in m'n kop, ik heb nl. absoluut geen zin in een centrum rechtse coaltie.:|

Je mag alles van me kiezen, behalve PvdA ;)

Kies zelf maar, is jouw recht, maar dan word 't CDA-PvdA en dat lijkt mij niet lekker lopen :)
 
Originally posted by Yaruni
VVD. Ik wil echt niet dat die Cohen premier wordt (ik vertrouw die gast echt niet, hij doet niet voor niks niet mee aan debat). Verder lijkt het me beter als er een kabinet komt van CDA-VVD. Dit zal een stuk stabieler zijn als PvdA-CDA, daar hebben ze nu al conflicten. Helaas zie ik de kans op kabinet CDA-VVD somber in.

ze hebben al gezegd dat cda absoluut niet samen wil met pvda. ze gaan waarschijnlijk dus wel vvd

ik kan niet stemmen :( zou stemmen vvd of d66( die hebbeb ook wat goeie puntjes)
 
[14:39] <Menn0> whoei
[14:39] <Menn0> ik heb net gestemd
[14:39] <Menn0> voel me oud
[14:39] <h3nk0wZ> haha
[14:39] <Menn0> :p
[14:39] <h3nk0wZ> loool
[14:39] <extreme|power> lol
 
Hehe, tja, toch maar op Balkenende, het CDA spreekt me gewoon het meest aan. Had nog op school wat testjes en programmapunten doorgenomen en toen toch maar de knoop doorgehakt. Best moeilijk eigenlijk :)
 
Originally posted by art`
ze hebben al gezegd dat cda absoluut niet samen wil met pvda. ze gaan waarschijnlijk dus wel vvd
Fout. Als je gister het lijsttrekkersdebat gezien had, had je geweten dat het CDA een coalitie met de PvdA niet UITSLUIT. En aangezien de PvdA heel wat zetels gaat krijgen zal het waarschijnlijk onontkoombaar zijn om een coalitie met de PvdA te vormen. (Natuurlijk willen ze liever een coalitie met de VVD, maar denk je dat de PvdA dit accepteert?)
 
Originally posted by bananenschiller
Uiteraard, zoals intelligente mensen betaamt :p

Links stem je natuurlijk niet, das slecht voor de economie. Nja, LPF is instabiel, CDA is te vaag, dan blijft er maar 1 over:

VVD

Goede argumentatie ;)


Originally posted by art`
ze hebben al gezegd dat cda absoluut niet samen wil met pvda. ze gaan waarschijnlijk dus wel vvd

ik kan niet stemmen :( zou stemmen vvd of d66( die hebbeb ook wat goeie puntjes)

Let op mijn woorden: VVD weigert ook (of stelt TE hoge eisen). CDA heeft al gezegt dat ze een gesloten regeerakkoord willen en dat gaat er bij de PvdA (dualisme) niet in natuurlijk.

Dus het wordt gewoon (boeit niet wie er wint) CDA, VVD en D66 (als ze willen, anders na veel overleg LPF:))

Grtz, Jeroen
 
Bij mij kwam er VVD uit de stemwijzer.
Weet niet of ik op ga stemmen en waarop.
VVD staat toch bekend als partij van de "rijken" maar toch kwam het er uit :?
 
Dat partij van de rijken is een beetje afgezaagd

Hetzelde dat SP voor de arme is.

Het gaat er gewoon om waar je het mee eens bent. VVD wil gewoon minder vennootschapsbelasting betalen enz..

Dus daarom stemmen ondernemende mensen (vaak rijken der samenleving) op VVD.
 
van de rijken... oftewel van de mensen die het financieel goed gedaan hebben, dus wel een beetje snappen hoe de hele zooi werkt...

ik ga voor vvd
 
Originally posted by Enrico@nrg
Jezus wat stemmen er veel op VVD niet normaal... Dat gaat een verrassing worden..

Hier in de buurt is 't alleen maar VVD, zelfs me ouders voor 't eerst in hun leven VVD :D

Een enkele die ik ken SP of CDA, maar zijn er niet veel
 
Back
Top