wat stemt/heeft gestemd iedereen vandaag?

Op wie ga jij stemmen vandaag?

  • Pvda

    Votes: 21 13.3%
  • VVD

    Votes: 50 31.6%
  • LPF

    Votes: 15 9.5%
  • CDA

    Votes: 17 10.8%
  • Groen Links

    Votes: 6 3.8%
  • SP

    Votes: 4 2.5%
  • D66

    Votes: 2 1.3%
  • SGP

    Votes: 1 0.6%
  • andere kleine party

    Votes: 5 3.2%
  • Helaas, ik mag niet stemmen!

    Votes: 37 23.4%

  • Total voters
    158
Originally posted by ColinB
Daarom heb ik gewoon de leukste persoon gekozen en dat is Johan Vlemmix, die wordt minister van Feest, en dan wordt t hier gezellig :p

Leukste persoon? In de vorm van stompzinnig? In dat geval; correct...
 
Originally posted by marbossi
Als ze nou nog een weekje de verkiezingen hadden uitgesteld had ik ook mogen stemmen. Nu moet ik 4 jaar wachten|(

:D, lekker voor je ;)

Maar we hebben in maart statenverkiezingen, dus dan mag jij drukken jongen :)
 
Originally posted by NastroAzzuro
Waarom denkt iedereen bij het woord uitkering altijd aan een of andere Flodderfiguur die de hele dag wat bankzittend bier zite te zuipen? Hebben we dan echt zo'n beknopt wereldbeeldje?
Blijkbaar.
Als mensen echt recht op hulp hebben (en dat zijn er genoeg), dan kunnen ze dat van mij krijgen. Er zijn alleen te veel van die Flodderfiguren die het verzieken voor de mensen die het echt nodig hebben. Ik ken in mijn omgeving wel een paar schrijnende gevallen.
 
Originally posted by Jeroen
Ik wil eens goede argumenten. En niet dat gelul dat je uit de media hebt gehoord.

Ten eerste vind ik het belachelijk dat die partij nog zo heet. Ok het is triest maar die man is dood en men doet steeds alsof het god zelf is...
En dat geleuter over Pim blaat blaat, ik word er echt kotsmisselijk van.
Verder moet je er maar weer vertrouwen in hebben dat het nu wel kundige mensen zijn. En dat vertrouwen heb ik niet. Ik zal niet zeggen dat ze er niet bij zitten, maar nu zeggen dat ze wel kundig zijn, dat mogen ze dan eerst eens bewijzen.
En verder vind ik dat als je als partij keihard roept: Met de LPF een coalitie wordt wel erg ongeloofwaardig en je doet het vervolgens toch, dan heb je voor mij echt helemaal afgedaan. Dan kan je blijkbaar niemand meer vetrouwen...
 
Dat vind ik een loos argument.
Dan machtig je toch iemand, of je vraagt een kiezerspas aan zodat je ergens anders kunt stemmen in de pauze ofzo.
 
Originally posted by mhr#27
Dat vind ik een loos argument.
Dan machtig je toch iemand, of je vraagt een kiezerspas aan zodat je ergens anders kunt stemmen in de pauze ofzo.

welke pauze? en dat andere ben ik vergeten :) ik zit hele dagen op een vuilniswagen pauze daar is naar stort heen en weer rijden voor de rest door stampen :) tis niet ow nu is 't 11 uur laat ik maar is pauze gaan houden ofzo :) kan een loos argument zijn maar over de hele dag heb ik een half uur pauze gehad. ben ik ook blij dat ik ff zit en ff kan eten enzo
 
Originally posted by Ornathon
ik heb op CDA gestemd. Ben een arme student en heb vooral gelet op hun onderwijsplannen.
En bij stemwijzer kwam ik uit op LPF :S Wazig..

Jah bij mij ook... Maar dat is een bekend verhaal... Dat was laatst ook al op het nieuws. Wat je ook invult, LPF komt altijd wel redelijk hoog te staan :?.
Bij de vorige verkiezingen kwam er SGP uit trouwens bij mij 8P.

Maar die stellingen bij de stemwijzer slaan nog steeds nergens op vind ik. Er staan namelijk helemaal geen voorwaarden etc. bij. Dus je beoordeelt gewoon een onvolledige stelling.
 
Back
Top