This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat stemt/heeft gestemd iedereen vandaag?

Op wie ga jij stemmen vandaag?

  • Pvda

    Votes: 21 13.3%
  • VVD

    Votes: 50 31.6%
  • LPF

    Votes: 15 9.5%
  • CDA

    Votes: 17 10.8%
  • Groen Links

    Votes: 6 3.8%
  • SP

    Votes: 4 2.5%
  • D66

    Votes: 2 1.3%
  • SGP

    Votes: 1 0.6%
  • andere kleine party

    Votes: 5 3.2%
  • Helaas, ik mag niet stemmen!

    Votes: 37 23.4%

  • Total voters
    158
LOL
ownt

Ze kwamen aan met een kapotte PvdA-paraplu (tja, solide zijn ze daar niet). Ik heb ze een nieuwe gegeven. Daarna stemmen met Lydia en Floris en met veel camera's.
Gepost door Gerrit Zalm om 13:10 uur
 
VVD

Gerrit doet nu computerspelletjes spelen omdat ie wel toe is aan wat rust [bron: Nieuws ofzo]
 
l0lz, net @ 2vandaag

Vragen ze aan zo'n gabber dude (bomber + vlaggetje)

Waar ga je op stemmen?:

Hij: "Vvd"
Verslaggever: "waarom"
Hij: "Omdat ik rechts ben (toen liep zijn maat al weg van de camera) en omdat ze de grootste zijn ( 8P ) "
Verslaggever: "de grootste?"
Hij: "Ja toch?? Nou in mei iig wel :S

Toen liep die gast ook maar weg van de camera
 
Mgoed, ik ga denk ik ook CDA stemmen zometeen...

Maar... waarom zeggen veel mensen hier cda en zie ik dat in de poll niet terug !?
 
Ik mis de optie ik heb niet gestemd.

Ik ben dus ook niet van plan om te stemmen, heb er absoluut geen behoefte aan.
Rommeltje daar, ga er niet aan mee doen...

(Als ik gestemd had ik op de partij vd toekomst gestemd, weet ik tenminste zeker dat ik m'n stem verneuk...)
 
Ik ga zometeen ff stemmen. Me stem gaat naar de PvdA.
Waarom? Ten eerste omdat er bij stemwijzer.nl, de test van SBS6, en bij stembox.nl Pvda geadviseerd wordt.
En ook omdat ik niet graag wil dat er een identificatieplicht komt, en er bezuinigd gaat worden op zorg en veiligheid om de staatschuld af te kunnen betalen.
Voor de rest kan ik Jan niet uitstaan, en vind ik de VVD te rechts.
Groen Links is weer iets te links. Die willen bv. ook de snelheid om de wegen omlaag...van 120 km.h naar 100 km.h op de snelwegen.

Dus pvda...
 
Als je voor de vvd bent kun je beter op het cda stemmen want als je op het cda stemt dan is dat ook een extra stem voor de vvd omdat die 2 dan samen gaan als cda de meeste stemmen heeft... zoiets had ik net van m'n oom gehoord...
 

Wat vind jij dan verkeerd aan de identificatieplicht, je hebt toch niks te verbergen? En ja bezuinigen, dat is nou eenmaal nodig, helemaal als jij wat verder kijkt in de toekomst, wanneer de babyboom generatie met pensioen gaat, zijn de aow lasten niet te overzien
 
Originally posted by 4x2
Ik mis de optie ik heb niet gestemd.

Ik ben dus ook niet van plan om te stemmen, heb er absoluut geen behoefte aan.
Rommeltje daar, ga er niet aan mee doen...
niet stemmen is het domste wat er is. mag je eens inspraak hebben wat er gebeurt aan bestuur in dit land en dan neem je die niet?

dan zou ik altijd nog mn stem weggeven aan iemand (volmachtigen) of gewoon een blanco stem doen.

niet stemmen, dan heb je gewoon geen recht om te zeuren over de politiek in Nederland...
 
Ik zeur ook niet (naja, ik zeur wel, maar als iemand zegt: dan had je maar moeten stemmen, dan heeft ie gelijk).
 
Originally posted by 4x2
Ik mis de optie ik heb niet gestemd.

Ik ben dus ook niet van plan om te stemmen, heb er absoluut geen behoefte aan.
Rommeltje daar, ga er niet aan mee doen...


Jij spreekt je nu in 1 zin volledig tegen

Jij wil niet stemmen maar je vindt het wel een rommeltje daar in Den Haag. Stem dan !!!
 
Originally posted by Jeroen
Jij spreekt je nu in 1 zin volledig tegen

Jij wil niet stemmen maar je vindt het wel een rommeltje daar in Den Haag. Stem dan !!!


Hij zal wel bedoel dat hij het nut er niet van in zit omdat het toch een rommeltje daar is(vind dus alle partijen rommel ws),
maar dan moet je juist stemmen ja als je die rommel wilt zien veranderen wat Jeroen dus bedoeld
 
ik heb eerst een lekker jointje gerookt, en ben toen in de rij gaan staan voor't stembureau, net vijf min geleden.
PvdA
(dat had ik al bedacht voor het jointje)