wat is de meest scorende minarelli horizontaal dat bekent is

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mol
Gaat er ook nog iemand antwoord geven op de vraag?
Valentino heeft met de oude software geloof ik 21,6pk gescoord met die beta toen. Rudy/The One zat op 20,1 geloof ik.
Verder kunnen metingen alleen vergeleken worden als ze onder dezelfde omstandigheden gedaan worden. Dus als je 2 scoots wil vergelijken moet je ze direct na elkaar op de bank zetten, maar dat leek mij toch wel duidelijk na er al 6 topics over gelezen te hebben.

Voor de duidelijkheid:

We komen er dus nooit achter wie de hoogste vermogens neerzet volgens jou mol :?

ik vind dat je echt wel 2 op 2 verschillende dagen gemaakte grfieken kunt vergelijken, en dan wel om de volgende reden:
Je kan toch zelf weten of je met goed of slecht weer gaat banken?
Het gaat er ook niet om om 2 verschillende scoots met elkaar te vergelijken :?
Als je dat wel wild doen, moet je idd wel gelijk na elkaar op de bank Mol :).
De banken die door Tino gebruikt worden zijn op dit moment een beetje een eikpunt geloof ik, verder is een goede grafiek een goed "bewijs" van je score's, ook om een algemene indruk te krijgen van de hoogste vermogens op dit forum bijv..
Vind je dat het slecht weer was op jouw bankdag: Geen excuus, je had ook een andere dag kunnen prikken ;)


Maar voor dit alles was eigenlijk een sticky gemaakt, over je uitdraaien die je daar kan posten en dit soort topic's kan voorkomen :)

(Beetje jammer dat er niet veel animo is van mensen die er hun grafiek posten :'(!!)
 
Ik zeg bullshit allemaal omdat het niet te vergelijken is... En alsof alle testbankscores die ooit gedaan zijn met een mina hier bekend zijn op het forum... NOT.. Dit draait dus weer uit op een zinloze discussie waarop we het antwoord nooit zullen weten...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top