Wat valt hier uit te halen aan PK?

Hallo, Ik heb hier een 90 cc cilinder stage 2 tuned voor Kymco K12.
Ik ga deze cilinder op mijn scooter zetten, wat valt hier uit te halen aan PK ong? wat kan ik verwachten? welke uitlaat zal bij deze cilinder geschikt zijn?
En welke maat carburateur?





 
Advertisement - register to remove this

90 cc
ovale poort
kymco blokje

Nja echt veel rpm moet t niet gaan draaien lijkt me... dus 21 mm voldoet. Qua uitlaat is t gewoon test werk.
 
idd precies wat arno zegt :p


maar er zijn zoiezo weinig mensen met die 90 cc op hun kymco
en de PK's hangen puur van je afstelling af + de overige onderdelen.
 
Bart Hoedemaker said:
Hallo, Ik heb hier een 90 cc cilinder stage 2 tuned voor Kymco K12.
Ik ga deze cilinder op mijn scooter zetten, wat valt hier uit te halen aan PK ong? wat kan ik verwachten?

Hoeveel je eruit kan halen? leg hem op de weegschaal, dan weet je op de gram nauwkeurig, wat je eruit kan halen, totdat je een wiebel geraamte overhoud...


Who the fuck kunnen WIJ met behulp van 4 foto's, tot de pk nouwkeurig zeggen, wat HIER uitkomt..

Afstelling is 24 x belangrijker dan de onderdelen... Denk na,....flans het ding in elkaar, probeer wat, en kijk hoe het presteerd. In de tijd, dat je nu wacht op een antwoord, had de cilinder d'r al op kunnen zitten :L
 
big-t said:
idd precies wat arno zegt :p


maar er zijn zoiezo weinig mensen met die 90 cc op hun kymco
en de PK's hangen puur van je afstelling af + de overige onderdelen.

hmz oke dan:p

het lijkt me zowiezo geen toerenbeest:p
maar zon ijzer trekpaard:D
denk dat ik het vermogen meer in de lage toeren moet gaan zoeken, zou een yas r voor peug mischien lekker doen op deze cilinder?
 
valt nooit te zeggen hoeveel pk's je ZAL hebben....

ik kan je btw zo al vertellen dat die cilinder versleten is.... ziet er erg gaar uit iig , maargoed , tis een giet met ovale poort , en vrij std...

wat MAG je er van verwachten....

hoeveel mm is de cilinder btw , want 90cc is wel erg veel hoor...
 
melf #50 said:
valt nooit te zeggen hoeveel pk's je ZAL hebben....

ik kan je btw zo al vertellen dat die cilinder versleten is.... ziet er erg gaar uit iig , maargoed , tis een giet met ovale poort , en vrij std...

wat MAG je er van verwachten....

hoeveel mm is de cilinder btw , want 90cc is wel erg veel hoor...

hij is 53 mm.
 
melf #50 said:
valt nooit te zeggen hoeveel pk's je ZAL hebben....

ik kan je btw zo al vertellen dat die cilinder versleten is.... ziet er erg gaar uit iig , maargoed , tis een giet met ovale poort , en vrij std...

wat MAG je er van verwachten....

hoeveel mm is de cilinder btw , want 90cc is wel erg veel hoor...

uhmz de wand is nog goed igg, en de spoelpoorten ed moet nog gecleaned worden. er heeft een zuiger ingezeten maar die was dus niet goed meer heb nu een nieuwe besteld.
 
zou iig met een micrometer de speling opmeten , ik vind m er echt niet gezond uitzien..

zou zonde zijn om met een (deels) versleten cilinder te proberen er wat uit te halen ...

86cc is het btw.. :p

maar 53mm is ook wel erg groot , veel groter kan ook niet :?
 
melf #50 said:
zou iig met een micrometer de speling opmeten , ik vind m er echt niet gezond uitzien..

zou zonde zijn om met een (deels) versleten cilinder te proberen er wat uit te halen ...

86cc is het btw.. :p

maar 53mm is ook wel erg groot , veel groter kan ook niet :?

uhmz op de cilinder staat een tekst:

total capacity: 89 cm3 dus 89 cc ofzo?
 
melf #50 said:
zou iig met een micrometer de speling opmeten , ik vind m er echt niet gezond uitzien..

zou zonde zijn om met een (deels) versleten cilinder te proberen er wat uit te halen ...

86cc is het btw.. :p

maar 53mm is ook wel erg groot , veel groter kan ook niet :?

hij heeft pas 500 km gedraaid ofzo, maar in de vorige zuiger is een gat in geslagen door te weinig voetpakkinge. te hoge compressie,de wand is nog oke, daarom komt er een nieuwe zuiger in met 4 voetpakkingen.
 
Back
Top