Arno said:Hoe moeten wij dat kunnen ruiken?
Bart Hoedemaker said:Hallo, Ik heb hier een 90 cc cilinder stage 2 tuned voor Kymco K12.
Ik ga deze cilinder op mijn scooter zetten, wat valt hier uit te halen aan PK ong? wat kan ik verwachten?
big-t said:idd precies wat arno zegt
maar er zijn zoiezo weinig mensen met die 90 cc op hun kymco
en de PK's hangen puur van je afstelling af + de overige onderdelen.
Sander said:Niet vragen, maar testen...., niemand heeft ervaring met dit ding...just try it |(
melf #50 said:valt nooit te zeggen hoeveel pk's je ZAL hebben....
ik kan je btw zo al vertellen dat die cilinder versleten is.... ziet er erg gaar uit iig , maargoed , tis een giet met ovale poort , en vrij std...
wat MAG je er van verwachten....
hoeveel mm is de cilinder btw , want 90cc is wel erg veel hoor...
melf #50 said:valt nooit te zeggen hoeveel pk's je ZAL hebben....
ik kan je btw zo al vertellen dat die cilinder versleten is.... ziet er erg gaar uit iig , maargoed , tis een giet met ovale poort , en vrij std...
wat MAG je er van verwachten....
hoeveel mm is de cilinder btw , want 90cc is wel erg veel hoor...
melf #50 said:zou iig met een micrometer de speling opmeten , ik vind m er echt niet gezond uitzien..
zou zonde zijn om met een (deels) versleten cilinder te proberen er wat uit te halen ...
86cc is het btw..
maar 53mm is ook wel erg groot , veel groter kan ook niet :?
melf #50 said:zou iig met een micrometer de speling opmeten , ik vind m er echt niet gezond uitzien..
zou zonde zijn om met een (deels) versleten cilinder te proberen er wat uit te halen ...
86cc is het btw..
maar 53mm is ook wel erg groot , veel groter kan ook niet :?