Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Vraag me niet hoe, maar die Raptor reed 1 op 50 met 2 kereltjes erop.
1 op 30 mag ik nu wel blij zijn met die GY6 troep. :tongueout:
Wel echte km's nu, niet die tellerstand op de scooter verhaaltjes.
 
heb t blok van de Lingben(lingben is ook zon baotian kloon) onder de retro hangen(fosty) scooter(lingben was niks meer denk aan gesmolten kabelboom enzo. Rijd nu zeer zuinig omdat t een snor is.Rijd perfect maar een lichte klak te horen tijdens het rijden welke niet precies te identificeren is. Maar goed hij loopt en verder loopt hij ook goed dus dan scheelt t flink in de benzine met 32. t verbruik hou ik niet bij:tearsofjoy:
 
Heb ook precies dezelfde al een tijd geleden gekocht. Verwacht niet dat hij echt tot 0.01g precies is. Maar voor .1 gram geloof ik het zeker wel.

Ik zou er niet mijn diamanten (of andere dingen:eek:) mee af wegen. Maar voor rolletjes is het perfect.
 
Bij deze.
Heb 3 rollen per gewicht gewogen, komen allemaal exact op hetzelfde neer.
Weging gedaan van:
8 gram =>8.05
6 gram =>6.02
5.5 gram => 5.59 gram

Geinig om te zien dat dit goedkope rollen zijn(ca 5/6 euro) en alle rollen toch dezelfde waarde aangeven.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    135.1 KB · Views: 18
  • 2.jpg
    2.jpg
    129.5 KB · Views: 17
  • 3.jpg
    3.jpg
    131 KB · Views: 14
Bij deze.
Heb 3 rollen per gewicht gewogen, komen allemaal exact op hetzelfde neer.
Weging gedaan van:
8 gram =>8.05
6 gram =>6.02
5.5 gram => 5.59 gram

Geinig om te zien dat dit goedkope rollen zijn(ca 5/6 euro) en alle rollen toch dezelfde waarde aangeven.
Handig!

Mijn ervaring is ook dat goedkope rollen redelijk op gewicht zijn.
 
Dit is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Natuurlijk zitten goede merken op het juiste gewicht, dat verwacht je ook niet anders. Maar ook goedkopere rollen kloppen dus ook gewoon goed qua gewicht. Iets wat je misschien niet zo verwacht.

Bij mij schelen ze wel eens 0.05G oid. Maar dat is met Malossi rollen ook gewoon. En zo heel precies hoeft het natuurlijk niet te zijn. (en ik geloof ook nogmaals niet dat die weegschaal echt ZO precies is)

Duurdere rollen slijten meestal alleen wat minder snel. Maar in mijn ervaring is dat verschil niet groot genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Tenminste, niet voor mezelf. Ik kan ze toch zelf omwisselen, en kijk er regelmatig naar.
Als ik aan scooters voor andere mensen werk zet ik er vaak wel duurdere in, zodat het toch wat langer goed gaat.
 
Back
Top