Ik zou hem alleen gebruiken voor het losmaken van de moeren , het vastzetten met een moment sleutel. Scheelt een hoop geld als je de draad van de krukas vermoldIk heb een 20v slagmoersleutel van Parkside gekocht om de transmissie van de scooter te kunnen doen. Pittig apparaat, nog een beetje aan wennen. Het is lastig in te schatten hoe vast je de krukasmoer hamert met dat ding.
Kan niet meer omdat ik een stukje draad kwijt ben in m'n carter:Ik zou hem alleen gebruiken voor het losmaken van de moeren , het vastzetten met een moment sleutel. Scheelt een hoop geld als je de draad van de krukas vermold
Mijn Slagmoersleutel kan ik instellen , met Full Power draait dat ding alles aan stront.Kan niet meer omdat ik een stukje draad kwijt ben in m'n carter:
Sleutelziek (verzameltopic voor sleutelaars)
Edit: bij nader inzien maak ik hier een topic van waarin ik alle kleine zaken rondom sleutelen aan scooters ga zetten. Dit voorkomt een wildgroei aan kleine topics en zo blijft de informatie mooi bij elkaar. Iedereen met dezelfde obsessie is uitgenodigd een serieuze bijdrage te leveren aan dit ...www.scootertourclubnederland.com
Maar goed, ik zie veel mensen op YouTube krukasmoeren met de slagmoersleutel vastzetten. Hopelijk gaat het bij mij ook goed.