Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Webshop leeg gekocht 2 dagen geleden:

1 keer slof 10st NGK BR7HS bougies voor 38 euro. (3,80 euro per bougie) (bij mij gaan ze in het bougie rekje) altijd bougies op voorraad thuis)

2 x ringentjes (origineel) voor de kisbee standaard 0.50 cent per stuk (kost hier in NL zeker 90 cent a 1 euro)

2x afsluit dopjes voor de vertanding deksel peugeot horizontaal. (die krengen kosten in NL zeker 1 euro of meer per stuk.. 0.40cent voor betaald per stuk (even opgezocht 1,24 euro bij easy [money] parts.

2x originele luchtfilter boxen Genuine peugeot (oud model) voor 27 euro per stuk.. (zag dat ze in NL zeker 10 a 20 euro duurder waren)

Zakje blok schroeven voor een GY6 china blok op te bouwen, alles voor 9,70 euro elders zeker 17 a 19 euro)

2 schroef clips voor de piaggio fly.. voor 0.61 cent per stuk.. elders zeker meer.

2x gurtner choke kapjes, voor 2,92 euro elder nog duurder of bijna niet vindbaar.

2x originele ventilator halfpoelies PM FA 1/2 16 euro per stuk.. Elders zeker 30 euro..


Er komt ook nog een 90L ontvetterbak mijn kant op.. Moet die alleen woendag nog even bestellen als dat nog kan financieel.
Post automatically merged:

Ik heb vandaag een 19 MM Dellorto Carburateur en spruitstuk gekocht.
En een nieuwe Ventiel , mijn Ventiel zelf was lek, erg irritant als je elke 2 dagen je band op moet pompen .
Post automatically merged:

Ojaa... en een Onbegrensde CDI voor de Speedfight 3 voor de 4-takt , die is morgen binnen.

Dus dat was moeilijk ophouden?
 
Last edited:
Heb je trouwens deze advertentie gezien:


Dan gaat je speedfight 3 hart echt pijn doen.. Moet je ook even het kenteken inkloppen bij de RDW, dan schrik je je kapot hoeveel eigenaren dat ding al gehad heeft.
 
Heb je trouwens deze advertentie gezien:


Dan gaat je speedfight 3 hart echt pijn doen.. Moet je ook even het kenteken inkloppen bij de RDW, dan schrik je je kapot hoeveel eigenaren dat ding al gehad heeft.
13 jaar oud en al 18 eigenaars gehad???
Voor mij een reden om gillend weg te rennen!!!
 
Ja schrok er ook van dat het ding al 18 eigenaars heeft gehad.. Was ook het meeste dat ik ooit hebt gezien op de rdw site.
 
Die Scooter is ideaal als Donor Scooter als die niet teveel kost.Heb zelf ook eens een Donor gekocht , heb er leuk spul aan over gehouden , oa een goed set wielen , ideaal als winterset / winterbanden, voorvork , kabelboom , en verder nog meer klein spul.
altijd makkelijk als je het nodig heb , en je heb het gewoon liggen.
 
Die Scooter is ideaal als Donor Scooter als die niet teveel kost.Heb zelf ook eens een Donor gekocht , heb er leuk spul aan over gehouden , oa een goed set wielen , ideaal als winterset / winterbanden, voorvork , kabelboom , en verder nog meer klein spul.
altijd makkelijk als je het nodig heb , en je heb het gewoon liggen.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Denk ook wel dat dit nog het enige is wat men met zo'n scooter kan doen... :)
 
Tassen gekocht voor een reisje naar Texel vanuit Alkmaar, hebben we wel vaker gedaan ook naar de veluwe vorig jaar maar een beetje extra bergruimte kunnen we goed gebruiken ze zijn 20 ltr p/stuk. ook wat strippies om een rekje te maken + de uitlaat weer even onder handen genomen met een busje hittebestendig van Action. En spullen voor een beurt maar dat is vrij standaard, enige is dat ik deze keer toch naar een Nederlandse webshop ben uitgeweken. De verzendkosten zijn bij Ali de laatste tijd niet normaal hoog, het is de moeite niet.scooterforum1.jpgscooterforum2.jpgscooterforum3.jpgscooterforum4.jpg
 
Die Scooter is ideaal als Donor Scooter als die niet teveel kost.Heb zelf ook eens een Donor gekocht , heb er leuk spul aan over gehouden , oa een goed set wielen , ideaal als winterset / winterbanden, voorvork , kabelboom , en verder nog meer klein spul.
altijd makkelijk als je het nodig heb , en je heb het gewoon liggen.

Donor is wel leuk, maar als er maar 40% er van eraf te halen valt en de rest is troep dan schiet je er ook niet veel er mee op.
 
Nou hij gaat niet voor een prikkie weg geeft hij aan. Snap ik wel minstens 1400 waard. Zoals hij er bij staat kan je direct zien dat er zuinig en met zorg is omgegaan.Zou hem direct ophalen! Die speedfight 3 natuurlijk.(grapje natuurlijk)
 
Last edited:
Nieuwe tool vandaag binnen gehad.
Goedkoper dan een echte krukko.
Hogere kwaliteit dan die goedkope setjes van 50 a 60 euro waar je weinig wat aan hebt.

8730_det04_1.jpg


Hiermee ga ik nog wat blinde gat lagers ermee uit halen.
 
Grappig is dat de prijs daar met 50 euro omhoog is gegaan.. Kostte daar eerst 300 euro.
Maar met koningsdag had ik er 44 euro korting op..
Nou dat de voorraad weg is 350 euro.

Heb deze gekocht omdat het staal van de trekkers zelf veel dikker en steviger is dan die goedkopere sets..

Vooral die kleinere trekkers zijn niet zo`n geweldige kwaliteit van die goedkopere sets.. Dan wil je het lager eruit tikken en schiet de trekker uit het binnengat van het lager..
 
Mooi weer, dus wss ga ik de komende 8 dagen wel een keer een ritje doen van 50 km + ofzo.


Houder.jpg


Doet me denken aan de houders op de Check deelscooters.
Die van hun schuif je je telefoon er ook verticaal in en draai je aan de zijkant aan de stelknop om hem te 'vergrendelen'.
Die van Check is geloof ik van Segway merk.
Daarbij voelt het schuifmechanisme zonder telefoon erin wat steviger, met telefoon erin geen verschil. Vrijwel volledig van metaal.

Voor 11 euro op me deurmat lijk ik er zeer content mee te gaan zijn.

 
Back
Top