Last edited:
Niet lullig bedoelt. Maar vind je het echt leuk om dit soort scooters te sleutelen of is het alleen handel?Zo, wat heb ik nou gedaan weer. Toch niet weer een scooter van de eerste eigenaar in topstaat gekocht voor een prikkie.
Blauwe plaat
2012
Eerste eigenaar
3279 km
Vrijwel altijd binnen gestaan en alleen met mooi weer gereden.
Op wat roest op de bokstandaard en een paar krasjes op de onderkuip ziet dit ding er echt nog heel goed uit voor zijn leeftijd.
Stond een paar weken slecht geadverteerd op MP.
Geen kenteken zichtbaar, vrijwel geen info.
Ik natuurlijk een berichtje uitgestuurd voor de kmstand en het kenteken en i.p.v. de gevraagde €250 vervolgens €125 geboden.
Zo gezegd, zo gedaan.
Meteen ff de handen vies omdat ik er anders sws geen zak zin meer in heb.
- Overschrijven €11,40
- Kleppen gesteld 0.10/0.10
- Flesje olie €5,49
- Kleppendekselpakking €1,50
- Rollensetje 7.0 gram €7,50.
- Vario driehoekjes €2,50
- Oliefilter + rubberen ring €2,00
- Remvloeistof €3,00
- Remmenreiniger €2,49
- Brandstoffilter €0,25
- Brandstofslang €2,00
- Vertandingsolie €3,00
V-snaar, remblokken , remschijven geïnspecteerd. Nog dikke prima.
Banden zijn natuurlijk uit 2011. Geen droogtescheuren, dus ik laat ze lekker zitten.
Bokstandaard zal ik wellicht nog reinigen, behandelen en spuiten van de week.
Aanschaf + bovenstaande ==> €125+41,13 = 166 euro.
Lekker rijden, ondertussen te koop zetten voor €400 op marktplaats.
Het is immers wat de gek ervoor geeft.
Nee.Niet lullig bedoelt. Maar vind je het echt leuk om dit soort scooters te sleutelen of is het alleen handel?
PbView attachment 71713
Gilardoni EVG 50cc. Nergens meer te koop, dus maar gekocht voor de heb.
Weet nog niet of ik hem ooit ga gebruiken.
Misschien als sleeper met een Sito Plus, wat me serieus geinig lijkt. Of gewoon met een C16 zodat ie lekker knalt en 70cc's eruit blaast. Ding kan 11 tot 13pk halen uit de fabriek.
View attachment 71713
Gilardoni EVG 50cc. Nergens meer te koop, dus maar gekocht voor de heb.
Weet nog niet of ik hem ooit ga gebruiken.
Misschien als sleeper met een Sito Plus, wat me serieus geinig lijkt. Of gewoon met een C16 zodat ie lekker knalt en 70cc's eruit blaast. Ding kan 11 tot 13pk halen uit de fabriek.
Zo, wat heb ik nou gedaan weer. Toch niet weer een scooter van de eerste eigenaar in topstaat gekocht voor een prikkie.
Blauwe plaat
2012
Eerste eigenaar
3279 km
Vrijwel altijd binnen gestaan en alleen met mooi weer gereden.
Op wat roest op de bokstandaard en een paar krasjes op de onderkuip ziet dit ding er echt nog heel goed uit voor zijn leeftijd.
Stond een paar weken slecht geadverteerd op MP.
Geen kenteken zichtbaar, vrijwel geen info.
Ik natuurlijk een berichtje uitgestuurd voor de kmstand en het kenteken en i.p.v. de gevraagde €250 vervolgens €125 geboden.
Zo gezegd, zo gedaan.
Meteen ff de handen vies omdat ik er anders sws geen zak zin meer in heb.
- Overschrijven €11,40
- Kleppen gesteld 0.10/0.10
- Flesje olie €5,49
- Kleppendekselpakking €1,50
- Rollensetje 7.0 gram €7,50.
- Vario driehoekjes €2,50
- Oliefilter + rubberen ring €2,00
- Remvloeistof €3,00
- Remmenreiniger €2,49
- Brandstoffilter €0,25
- Brandstofslang €2,00
- Vertandingsolie €3,00
V-snaar, remblokken , remschijven geïnspecteerd. Nog dikke prima.
Banden zijn natuurlijk uit 2011. Geen droogtescheuren, dus ik laat ze lekker zitten.
Bokstandaard zal ik wellicht nog reinigen, behandelen en spuiten van de week.
Aanschaf + bovenstaande ==> €125+41,13 = 166 euro.
Lekker rijden, ondertussen te koop zetten voor €400 op marktplaats.
Het is immers wat de gek ervoor geeft.
Van 6 a 6,5 gram rollen naar 7,5 gram rollen gegaan met een Peugeot Ludix Trend. Hij is er niet sneller van geworden maar de motor maakt naar mijn idee minder 'overtoeren' bij het optrekken (hij trekt nog steeds goed op).
Ben benieuwd of het verbruik iets verbetert (was 1:20...).
Denk je dat de top beter wordt met zwaardere rollen?Rolletjes zijn veelste licht. Standaard hoort er 8,9 grams erin te zitten.
Je kan hoogstens naar 8,5 gram of mixen met 8 als je een snellere uitlaat hebt zoals een sito+
Denk je dat de top beter wordt met zwaardere rollen:
Ja 14pk ofzo haalt wel makkelijk. Maar denk dat je ook wel 13 heel miss 14 met t juiste spul dan is t vast wel leuk spul@eurokit Een due Plus gaat toch richting de 15pk? Die zal wel wat sneller zijn.
Deze cilinder kit is te koop mocht iemand er baat bij hebben.View attachment 71713
Gilardoni EVG 50cc. Nergens meer te koop, dus maar gekocht voor de heb.
Weet nog niet of ik hem ooit ga gebruiken.
Misschien als sleeper met een Sito Plus, wat me serieus geinig lijkt. Of gewoon met een C16 zodat ie lekker knalt en 70cc's eruit blaast. Ding kan 11 tot 13pk halen uit de fabriek.
Waarom houd je hem niet zelf. Je leek er blij mee te zijn en het een goede koop gevonden te hebben?Deze cilinder kit is te koop mocht iemand er baat bij hebben.
Hij blijft ook lekker liggen, tenzij iemand er al jaren naar zoekt. Ben tevreden met hoe mn Ark nu rijdt. De tijd van flink opvoeren heb ik 20 jaar geleden al gehad. Heb geen zin om weer opnieuw alles te moeten af stellen etc. Te weinig tijd. Mn stage6 streetrace 50cc bevalt zeer goed, daarmee vlieg ik letterlijk alle 4 takts voorbij.Waarom houd je hem niet zelf. Je leek er blij mee te zijn en het een goede koop gevonden te hebben?