Drama he, ding van mij trekt in 30min een volle tank van een liter of 6 leeg. Gelukkig hoef ik er niet mee naar mn werk te rijden, anders was mn eerst volgende aanschaf een setje fietsbanden geweestOp dit topic zie ik dat er mensen zijn die heel veel geld uitgeven aan o.a. gereedschappen, onderdelen en accessoires.
Dit alles om de scooter te onderhouden, beter te laten lopen of er mooier uit te laten zien.
Allemaal leuk en aardig, maar ik was een aantal dagen geleden gedwongen om een relatief belangrijk product toe te voegen aan mijn scooter.
Heb dit uitgesteld omdat ik een behoorlijke grote uitgave verwachtte.
Gekeken op diverse sites/fora waar ik dit product voordelig/goedkoop kon krijgen.
De extreem hoge prijzen die ik daar zag, deden mijn wenkbrauwen fronzen...
Via Google kwam ik er niet helemaal uit waar ik het goedkoopst uit zou zijn.
Helaas is het genoemde product van essentieel belang.
Vandaag ben ik, met lood in de schoenen, naar de dichtstbijzijnde dealer gegaan.
Deze rekende de hoofdprijs, maar ik moest wel!
Heb noodgedwongen het volgende aangeschaft:
Benzine.
Veel te dure benzine...................................
Vandaag bij de plaatselijke Shell een prijs van: € 2,17 op het bord gezien.Drama he, ding van mij trekt in 30min een volle tank van een liter of 6 leeg. Gelukkig hoef ik er niet mee naar mn werk te rijden, anders was mn eerst volgende aanschaf een setje fietsbanden geweest
Hahahaha....... Wellicht is dat DE oplossing om de stijgende brandstofprijzen in te dammen................Misschien moeten we onze brommertjes maar naar diesel ombouwen. Dan kan het ouwe frituurvet erin
Nooit gelast en het jezelf aanleren.Gisteren voor de lol 25 euro geboden op een lasapparaat, kreeg ik direct antwoord dat ik hem op kon halen.
Heb nog nooit gelast, dus leek het me wel leuk en handig om alvast een beetje te oefenen.
Vanmorgen bij een ijzerhandel wat stukjes afval gekocht om thuis mee aan de slag te gaan.
Bij HBM wat elektroden, lasmagneten en handschoenen en bij Lidl een lashelm besteld.
Zo hoop ik in de toekomst wat reparaties en/of aanpassingen aan de scooter te kunnen doen.
Nu nog de energie vinden om uberhaupt weer wat te doen (f***ing energy dips).
Wellicht verstandig om bij iemand die kan lassen in de leer te gaan.
Veel Harry the ferryman gekeken en Mastermilo natuurlijk.Let we bij het lassen op dat je geen rook inademt. Vooral als je stukken gaat lassen waar nog verf of galvanisatie resten op zitten.
Voor de rest kan er weinig fout gaan. En met een beetje youtube videos kijken en uitproberen kan je al een eind komen
Bedankt voor de waarschuwing.Meteen minder brandgevaar ivm de gigantische hoeveelheid spetters
Deze man blijft goed bezig hoor! Gewoon proberen en maak fotos van je werk vraag iemand die meer ervaring heeft wat hij denkt en kan waarschijnlijk zo een paar punten opnoemen wat aanpassingen in de instellingen.Gisteren voor de lol 25 euro geboden op een lasapparaat, kreeg ik direct antwoord dat ik hem op kon halen.
Heb nog nooit gelast, dus leek het me wel leuk en handig om alvast een beetje te oefenen.
Vanmorgen bij een ijzerhandel wat stukjes afval gekocht om thuis mee aan de slag te gaan.
Bij HBM wat elektroden, lasmagneten en handschoenen en bij Lidl een lashelm besteld.
Zo hoop ik in de toekomst wat reparaties en/of aanpassingen aan de scooter te kunnen doen.
Nu nog de energie vinden om uberhaupt weer wat te doen (f***ing energy dips).