Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Gisteren in de nacht nog eens 5 flessen Kroon Oil Scoosynth 2-Takt besteld, was een Mei actie dus nog even van profiteren. 7,80 euro per fles. zonder verzendkosten.. Ben normaal zeker 9,99 euro kwijt voor de valvoline.. Bij k-parts helaas gestegen naar zeker 11 euro wat ik het niet waard vind. Heb ook goede ervaring met die scoosynth olie, en heeft net zals de valvoline een vul pijpje erop zitten.

Volgende x koop ik ze wel per doos als het budget het toe laat.

runnerfan

Member
ff een lijstje van afgelopen periode
ottopuntouno cnc rem klauw+beugel
sp98 velgjes
140 motorteller
rs24 setje
polini wave
killswitch
hpi 210 met lichtspoel
vl13
een stage6 sport pro mk1
carbon claxonneus
balhoofdlagers
binnekort een volledige polini overbrenging en hel remleiding en nog genoeg ander spul:)
en alles laten spuiten
een rs24/10 later weer verkocht omdat die ruk was......
tevens achtergekomen dat deze hier ook tekoop heeft gestaan vroegah
https://scooterforum.net/threads/malossi-rs-24-10-voorveer.183198/ gekocht op facebook van
Jimmy Megchelenbrink hij vertelde dat die met zn broer destijds racete mischien bekend hier??
is van afgelopen jaar dit allemaal
Post automatically merged:

Nog maar wat speelgoed gekocht, DDL uitlaat en een Ottopuntouno remsetje en Ottopuntouno naaf
verkocht sebas of yaron die niet of herriner ik het me verkeerd?

bartj

HousePaus
verkocht sebas of yaron die niet of herriner ik het me verkeerd?
Klopt helemaal Yaron moest er van af ivm wat financiele problemen dus heb maar over mn hart gestreken en hem.er vanaf geholpen. Maare leuke spullen heb je gekocht, ben dus niet de enige met een dure smaak qua scooter.onderdelen

runnerfan

Member
Klopt helemaal Yaron moest er van af ivm wat financiele problemen dus heb maar over mn hart gestreken en hem.er vanaf geholpen. Maare leuke spullen heb je gekocht, ben dus niet de enige met een dure smaak qua scooter.onderdelen
zelf noem ik het een kwalitatieve smaak maar ja, heb gisteren wat carbon besteld zou vandaag moeten komen verwacht morgen een hel leiding.

ohja bart heb jij zo een polini schommelarm zo ja kan ik jouw ff een pb sturen?
1622531795433.png

Louis De Nennie

Life to Ride, ride to live
Toch Nog een luchtfilter slang moeten bestellen om het luchtfilter passend te maken , Nu hopen dat het lang genoeg is.
Het is zo wie zo toch maar voor tijdelijk tot ik geld heb voor een geheel nieuw luchtfilter .
aanzuigrubber-china-4takt--gy6-50.jpg

Advertisement - register to remove this