Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Gisteren in de nacht nog eens 5 flessen Kroon Oil Scoosynth 2-Takt besteld, was een Mei actie dus nog even van profiteren. 7,80 euro per fles. zonder verzendkosten.. Ben normaal zeker 9,99 euro kwijt voor de valvoline.. Bij k-parts helaas gestegen naar zeker 11 euro wat ik het niet waard vind. Heb ook goede ervaring met die scoosynth olie, en heeft net zals de valvoline een vul pijpje erop zitten.

Volgende x koop ik ze wel per doos als het budget het toe laat.
 
ff een lijstje van afgelopen periode
ottopuntouno cnc rem klauw+beugel
sp98 velgjes
140 motorteller
rs24 setje
polini wave
killswitch
hpi 210 met lichtspoel
vl13
een stage6 sport pro mk1
carbon claxonneus
balhoofdlagers
binnekort een volledige polini overbrenging en hel remleiding en nog genoeg ander spul:)
en alles laten spuiten
een rs24/10 later weer verkocht omdat die ruk was......
tevens achtergekomen dat deze hier ook tekoop heeft gestaan vroegah
https://scooterforum.net/threads/malossi-rs-24-10-voorveer.183198/ gekocht op facebook van
Jimmy Megchelenbrink hij vertelde dat die met zn broer destijds racete mischien bekend hier??
is van afgelopen jaar dit allemaal
Post automatically merged:

Nog maar wat speelgoed gekocht, DDL uitlaat en een Ottopuntouno remsetje en Ottopuntouno naaf
verkocht sebas of yaron die niet of herriner ik het me verkeerd?
 
verkocht sebas of yaron die niet of herriner ik het me verkeerd?
Klopt helemaal Yaron moest er van af ivm wat financiele problemen dus heb maar over mn hart gestreken en hem.er vanaf geholpen. Maare leuke spullen heb je gekocht, ben dus niet de enige met een dure smaak qua scooter.onderdelen
 
Klopt helemaal Yaron moest er van af ivm wat financiele problemen dus heb maar over mn hart gestreken en hem.er vanaf geholpen. Maare leuke spullen heb je gekocht, ben dus niet de enige met een dure smaak qua scooter.onderdelen
zelf noem ik het een kwalitatieve smaak maar ja, heb gisteren wat carbon besteld zou vandaag moeten komen verwacht morgen een hel leiding.

ohja bart heb jij zo een polini schommelarm zo ja kan ik jouw ff een pb sturen?
1622531795433.png
 
Toch Nog een luchtfilter slang moeten bestellen om het luchtfilter passend te maken , Nu hopen dat het lang genoeg is.
Het is zo wie zo toch maar voor tijdelijk tot ik geld heb voor een geheel nieuw luchtfilter .
aanzuigrubber-china-4takt--gy6-50.jpg
 
Ook weer aan het shoppen geweest voor mn projectje, heb een vers sp carter gekocht, Roost krukas en een Roost Havoc 100cc cilinder
 
Vandaag de verlichting gemod van de Kisbee. Zag in de lichtbehuizing dat er een mogelijkheid was voor 2 stuks (links en rechts van de koplamp) w5w lampjes, daar fittingen en Osram Xenon look lampjes voor besteld en gelijk dan ook maar de Xenon look voor de koplamp. Het zou ook 20% meer licht moeten geven. Het licht is in ieder geval zuiverder wit.

kislicht.jpeg
kislicht1.jpeg
kislicht2.jpeg
 
Eergisteren een ontgrensde cdi gekocht. Deed helaas niet veel tot nu toe.
Zojuist in m'n eagerness bij een Italiaanse webshob een DR 80 cc cilinder besteld voor op m'n new dink.
Voor die prijs (ca 53 euro) kon ik hem niet laten 'liggen'. Nu maar hopen dat ie aankomt.
 
Voor 53 euro kan het nooit heel spectaculair zijn toch? Opzich aan de andere kant als het wel wat blijkt te zijn is 53 euro niet duur natuurlijk. Wat zou zo'n setje qua vermogen moeten doen dan?

Afgelopen weekend zelf ook weer ff gaan shoppen...

Mhr vertandingsdeksel
Mhr luchtfiltertje
Mhr deltaclutch
Mhr wingbell
Mhr trekveren
Mhr secundaire vertanding 14/47
Ottopuntouno 100cc uitlaatje
 
vandaag maar eens wat nieuwe dingen gekocht

een polini torsen wd, eigenlijk voor de vespa maar gaat voor nu op de zip ( met de brace zou mn blackswan mischien wel moeten passen)
nieuwe moertje en kraalager voor de torsen
en een benzine kraantje, vacuum stuk benzine blijft maar stromen
 
vandaag ontvangen via HBM:
2 momentsleutels (5-25 en 19-110)
Compressietestset
Doppen adapters
Bougieborstel

En via Ali een setje van 10 sproeiers in de range van 100-120.
Morgen komt er nog een kunststof hamer bij.
Ik hoop deze week nog tijd vrij te kunnen maken om de spullen ook te gebruiken.
 
Vanmiddag in een opwelling geboden op een Naraku 90cc met kop. Kon hem gelijk afhalen.
Zojuist wat spulletjes besteld om de boel te monteren en de eerste afstelling te doen (pakkingset, uitlaattapeinden, gele drukveer, trekveren, olie, kopervet, pistonclips, vloeibare pakking). Vergeet ik rollen bij te bestellen (suf). Naja, dan houd ik het voorlopig op 6 gram.
 
Vanmiddag in een opwelling geboden op een Naraku 90cc met kop. Kon hem gelijk afhalen.
Zojuist wat spulletjes besteld om de boel te monteren en de eerste afstelling te doen (pakkingset, uitlaattapeinden, gele drukveer, trekveren, olie, kopervet, pistonclips, vloeibare pakking). Vergeet ik rollen bij te bestellen (suf). Naja, dan houd ik het voorlopig op 6 gram.
Reviseer gelijk je blok als het toch uit elkaar gaat

Setje sproeiers en paar setjes rollen om te testen en een mooie 2fast drukveer, toen was het geld weer op
 
Blok gaat niet uit elkaar hoor. Wil er tzt wel een heavy duty krukas in zetten, maar wil eerst meer ervaring in het sleutelen op doen voordat ik dat aandurf.
Wel verwacht ik komende week nog een Ali a9 nokkenas om uit te proberen.
 
Blok gaat niet uit elkaar hoor. Wil er tzt wel een heavy duty krukas in zetten, maar wil eerst meer ervaring in het sleutelen op doen voordat ik dat aandurf.
Wel verwacht ik komende week nog een Ali a9 nokkenas om uit te proberen.
Hoop voor je dat alles heel gaat blijven dan. Komt natuurlijk meer belasting op alle onderdelen van je blok. Als zoiets kapot loopt is het vaak ook goed kapot
 
Back
Top