This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat ga jij doen met oud en nieuw dit jaar??? 8P

ouwehoeren in de wijk zoals elk jaar en dan naar het FEC (wat om de hoek zit) en daar naar "de warme winternacht" 8) zelfde als de afgelopen jaren dus

Zuipen :W:W:W:W:W:W Tot ik weet dat ik genoeg heb. En met heeeeel wat vrienden en vriendinnen lol trappen

Exup@NRG said:
Idd , eerst sint maarten lopen , dan sinterklaas vieren , dan kerst vieren en dan vervolgens himmal los in Assen . Dit jaar maar geen vuurwerck

Gaan we wel weeer kloten met de Polite 8P Net zoals vorig jaar, tegen 44 agenten

X.S.T.D said:
je pakt gewoon lekker de scoot en lekker lawaai maken wat normaal niet kan

totdat er een strijker in je helm wordt gegooid 8P Of een vuurpijl onder je door vliegt

Hm , ik heb wel eens een hele oud en nieuw nacht met m'n neef en broer de hele nacht doelloos rond gereden in zn (achterwiel aangedreven) Ford shierra (hoe schrijf je dat :X)
Aangezien er veel sneeuw lag toch hele nacht wezen driften enzo :X , nog tegen lantaarnpaal aangereden en verder nog paar keer de bocht uit gevlogen. :+

eerst me familie te vrede stellen beetje hoi doei kusje doen vuurwerk afsteken en dan de stad in met vrienden .... en niet weten hoe thuis te komen

x8rX@Special said:
over anderhalve maand beginnen we net te decemberen; wil je zeggen dat het over 2 weken sinterklaas is ofzo
TRUE ik zit weer verkeerd te denken:s (rekenen ben ik goed in he?!)

is wel beetje heeeel erg vroeg om over oud en nieuw te lullen...
ik heb eerst nog sinterklaas, kerst op mijn lijstje staan.. +ralf+

maarja met oud en nieuw, gewoon het normale ritueel..
beetje vuurwerk afsteken, beetje drinken thuis, dan naar Stoppels eff onbeperkt drinken de hele avond... k heb geen zin om op straat rond te hangen in de kou zoals andere gekken nog wel eens doen...