wat ga jij doen met oud en nieuw dit jaar??? 8P

ouwehoeren in de wijk zoals elk jaar en dan naar het FEC (wat om de hoek zit:P) en daar naar "de warme winternacht" 8) zelfde als de afgelopen jaren dus:P

Exup@NRG said:
Idd , eerst sint maarten lopen , dan sinterklaas vieren , dan kerst vieren en dan vervolgens himmal los in Assen . Dit jaar maar geen vuurwerck

Gaan we wel weeer kloten met de Polite 8P Net zoals vorig jaar, tegen 44 agenten :D

Hm , ik heb wel eens een hele oud en nieuw nacht met m'n neef en broer de hele nacht doelloos rond gereden in zn (achterwiel aangedreven) Ford shierra (hoe schrijf je dat :X)
Aangezien er veel sneeuw lag toch hele nacht wezen driften enzo :X , nog tegen lantaarnpaal aangereden en verder nog paar keer de bocht uit gevlogen. :+

eerst me familie te vrede stellen beetje hoi doei kusje doen vuurwerk afsteken en dan de stad in met vrienden .... en niet weten hoe thuis te komen :P

is wel beetje heeeel erg vroeg om over oud en nieuw te lullen... :rolleyes:
ik heb eerst nog sinterklaas, kerst op mijn lijstje staan.. +ralf+

maarja met oud en nieuw, gewoon het normale ritueel..
beetje vuurwerk afsteken, beetje drinken thuis, dan naar Stoppels eff onbeperkt drinken de hele avond... k heb geen zin om op straat rond te hangen in de kou zoals andere gekken nog wel eens doen... :rolleyes:

Back