This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat ga jij doen met oud en nieuw dit jaar??? 8P

I-$wiSs

...:::||CRC||:::...
zijn er nog mensen die iets speciaals gaan doen dit jaar met oud en nieuw?

om te beginnen zal ik maar zeggen wat ik ga doen, ik ga lekker eerst paar keer langs de zonnebank en dan ga ik me vakantiehuisje in zuid-frankrijk in me eentje ownen met me vriendin *D

gaan jullie nog op vakantie, of gaan jullie het helemaal op het zuipen zetten, of gaan jullie je vingers eraf knallen of wat dan ook, laat het ff horen
 
lol

et schema tot nu toe staat gewoon met vrienden enzo, en dan misschien naar de pietersberg (in maastricht best hoge berg) dan kan je alles mooi zien met miss me vriendinnetje dan lekker romatisch :O
 
het is oktober....nog maar ruim 1,5 maand te gaan 8P 8P 8P
Nah zal wel weer flink wat vuurwerk afsteken zijn (nitraten,vlinderbomme, paar leuke pijltjes- en daarna ff zuipen lijkt mij.

Je hebt er al zin in zeker?
 
Idd , eerst sint maarten lopen , dan sinterklaas vieren , dan kerst vieren en dan vervolgens himmal los in Assen . Dit jaar maar geen vuurwerck
 
hoe vroeger hoe beter, moet ik dan maar een loos topic beginnen over wat je voor sinterklaas vraagt 8P
 
TresurP said:
het is oktober....nog maar ruim 1,5 maand te gaan 8P 8P 8P
Nah zal wel weer flink wat vuurwerk afsteken zijn (nitraten,vlinderbomme, paar leuke pijltjes- en daarna ff zuipen lijkt mij.

Je hebt er al zin in zeker?


Correctie: 'ruim' 2,5 maand... 8P
 
hmz ik ga de week voor oud en nieuw en kerst naar tsjechie toe, met oud en nieuw thuis, en de 1ste week van school weer naar Ooostenrijk toe,5e jaars kamp +ralf+ gehhehe
 
ik ga op skivakantie in Seefeld (oostenrijk) en met m'n pappie, mammie en zussie broertje flink feesten en bieren. Zal wel een mooi gezicht zijn dacht ik zo.... vuurwerk met al die sneeuw...
 
zuipen..
paar fikse pijpbommen maken en in onze woonwijk afsteken :L:L:L
zuipen..
nog wat fikse pijpbommen hier en daar afsteken :L:L
en ff alle vuilnisbakken in de buurt opruimen :L:L

maare verders best wel zin in ..
is altijd wel gezellig zo'n jaarwisseling :W 8P