This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wanneer stop jij met scooters?

voorlopig nog niet.
heb tot nu toe altijd schakels gehad, maar denk er toch sterk aan om hierna een scooter te kopen.
aeroxje met leuke setup
maar me rs doe ik nooit weg, bewaar ik voor me kids.
ondertussen gewoon rijbewijs halen (geld al opzij gezet) en auto komt wel als ik em daadwerkelijk kan onderhouden.
is geen haast bij, leen wel auto van ouders ofzo als kem nodig heb...
en kheb nog veel te veel toekomstplannen, dusja

Ik heb half jaar geleden me scoot al in de prak gereden, toen dus maar besloten om et geld te bewaren voor rijbewijs en een citta gekocht...

het knutselt namelijk leuker en rijden doet et ook goed..

en straks dan rijbewijs, maar de 2 wieler gaat niet weg...

Weet nog niet wanneer, maar ik kan het niet. M'n scooter was voor de 2e keer ingenomen dus ik wist nu ZEKER dat ik zou gaan stoppen, want m'n uitlaat was dus ook ingenomen en geplet. Vrijdag scoot opgehaald en die uitlaat was nog niet geplet, lag ff verderop, die heb ik dus meegepikt uit het bureau.. en nu ga ik weer door met die kutscooter.

Beetje hopeloos maarjah, ik vind het nog veel te leuk.. beetje blazen en sleutelen. Het rijden is alleen niet leuk meer met zoveel politie, ik kan alleen nog midden in de nacht rijden hier.. en aangezien ik doordeweeks slaap rond die tijd rij ik nog maar 1 of 2 keer per week.

ik stop per 1 oktober 2004. dan ben ik 18 en verkoop ik mijn scooter. ga dan waarschijnlijk verder met autotuning.

Stoppen zit er voor mij niet in geloof ik
Ik dacht anderhalf jaar geleden gestopt te zijn
omdat 't geld op was maar 't meeste van de scoot
staat nog op zolder bij DDL.
Toch maar weer 's buurtten en kijken of en nog
wat van te maken valt.

(als iemand nog een pia-lc blokkie heeft hoor ik dat graag)

Ik ben nu 21 en heb al 3 jaar m'n rijbewijs en ik
heb inmiddels m'n 3e "auto" maar 't blijft toch iets
aparts, die scooters :W

Last edited:
Ooit komt er een dag dat je verstandig wordt

Na Lelystad Runner uit elkaar gehaald + verkocht
SR 2000 staat nu te koop. Als deze weg mag ik mijn eerste auto'tje verwelkomen.

Paar weken terug voor het eerst met SR 2000 naar school (sinds hij was gespoten). Stond er gelijk zo'n groepje 16 jarige pubertjes bij te kijken, lag er zelfs 1 onder om te kijken welke cilinder eronder zat 8P

Heej donni, dat gingen we samen toch doen ofzo..???

Originally posted by Folkert@MinaRally
Hèhè eens een scooter, altijd een scooter. Ik wilde ook stoppen, nu zit ik er ook weer volop in 8P
mja ga in een scooterzaak werken per 1 dec, dus dan zal ik ook wel de drang krijgen om iets tofs te maken (verspa power)

ik heb 2 maand geleden een supermotard gekocht en ben ondertussen gestopt met scooters, heb de charme van 4 takt ontdekt, ookal was ik er altijd tegen.

Kweetniet...
Als ik nog een keer gepakt word kan ik hem inleveren. Ik rij nu weer begrensd. Maar aangezien ik er toch bijna nooit mee rij boeid het opzich niet zo. Ik denk toch dat ik van de zomer weer verder ga met tunen:W, en voor klaaswaal uiteraard

Denk soms ook van waar ben ik nou mee bezig kan me geld beter ergens anders in stoppen.. mja het is toch wel erg leuk om iedereen te vlammen hier in de buurt -:- en binnekort een auto dan ga je er vanzelf al niet veel geld in stoppen en je rijdt er ook haast nooit meer op. Probleem ligt bij dus het geld en de vrije tijd, als ik dat had zou ik nooit met scooters stoppen :W

Ben ook gestopt... Ben nu 18 en student en heb geen geld en tijd om m op te voeren e.d... En als vervoer heb ik er ook weinig aan, teveel controles hier in de buurt, geen veilige stalling op school en de halve week zit ik aan t bier ...

Heb m'n scooter nog wel maar ga em in het voorjaar helemaal opknappen en verkopen...

als me scooter/citta uit elkaar valt dan stop ik er wel mee...
maar t begint nu pas voor mij, die goede tijd..

Tja ik weet het echt niet , soms denk ik dat ik me rijbewijs wil halen , maar als ik dan weer vlam met de runnert wil ik beginnen aan een Speed setup...

Nadeel is dat het weer meer geld kost..
De runnert heeft me nu in totaal al bijna 3000 euri's gekost :'(