This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wanneer stop jij met scooters?

ik ga denk ik zometeen stoppies met mn scooter doen en morgen, en de dag daarna...

ghehe, neej, kheb al bijna een jaar mn rijbewijs, en mn DNA heb ik dus al verkocht, maar mn zip hou ik nog, die blijft bij mij, die kan niet opzich zelf wonen....

ik ben pas gestopt , omdat ik bijna 18 ben en omdat ik dan een auto krijg van mijn papie en ik ben laatst aangereden door een ouwe lul van 73 :S dus ff mijn scooter opknappen voor verkoop en dan is het gebeurd met scooters... jah miss nog ff aan de beta van mijn maat sleutelen het blijft verslavend ( evo70 tuned , krd pijp , rotor enz enz ) maar ik stop er meej om er geld in te pompen

Doordat mn scoot gejat werd ben ik maar met scooters gekapt. Nu rijd ik een MT.

Ik loop al richting de 20 en heb al een tijd mn rijbewijs maar ik blijf het toch leuk vinden om door de stad te sjezen op een brommer. (zolang ik nog geen motor rijd

tja, ben nu 22....

en heb net weer een nieuwe sp2000 besteld, wanneer ik er mee stop... als ik geen sponsoren en geen zin meer heb

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Bij mij houdt het sowieso op als ze dat kansloze kenteken in gaan voeren... Die tijd wil ik niet meer actief meemaken

Zou ik geen problemen mee hebben, verzeker hem toch niet

Verder hou ik de NRG zoals hij nu is sowiezo tot aan de volgende zomer. Daarna knal ik het speed-blok over op een zip, dus groot achterwiel aan de achterkant, en kleintje gewoon aan de voorkant, speciaal voor de sprint. En dan is het de planning om een AC blokkie onder de NRG te gooien, en dan ga ik daarmee sobw knallen.

Andere optie is de NRG zo laten, maar met een zip in de sobw gaan knallen, ik moet nog ff kijken wat ik ga doen.

EDIT : Echt stoppen met scooters doe ik voorlopig dus nog niet

Ik wil binnenkort m'n motorrijbewijs halen, evt flikker ik m'n NSR dan de deur uit.

Maar dan wil ik wel weer een keer MBX80 terugkopen (met kenteken) en ga ik daar gewoon mee klooien, lekker (relatief ) legaal doen .

ik ben er nu mee gestopt..

wilde begin dit jaar al stoppen, maar omdat ik wilde sleutelen en weten wat een redelijke 70 doet, had ik hem maar gehouden en opgevoerd.. (hebo ng tuned , c16, 19 mm, etc. 0

nu weet ik het en heb er geen tijd/zin/geld meer voor, gaat ie weg..

deze week ook mijn auto

8)

Bij mij begon de ziekte pas echt toen ik 20 werd. Voorlopig blijft de nrg nog even, genoeg frisse en leuke ideeen nog voordat ik erover ga denken om em weg te doen!

Ik ben nu naar een nieuwe scoot op zoek ( prefeer een runner ). Dan ga ik wel de mogelijkheden van pia LC benutten. Kep een meer dan een jaar met minarelli vertiKwaal gereden :S

Originally posted by Mol
Bij mij begon de ziekte pas echt toen ik 20 werd. Voorlopig blijft de nrg nog even, genoeg frisse en leuke ideeen nog voordat ik erover ga denken om em weg te doen!

Je hebt nu gelukkig een digi teller kan je weer vooruit :*

Ja, goeie reden om te rijden.
Morgen nieuwe remhendel, weer branden.
En dan van het weekend weer iets nieuws erop, kan ik weer knallen. 8P

Ik twijvel ook heel erg.
Over een paar maand 18.

Optie1:
Scoot weg doen, me rijbewijs halen, en een leuk autootje halen.
Geld is er dan in eerst ieder geval wel.

Optie2:
Scoot houden, rijbewijs halen, en op OV naar school enz, en scoot dan als extra vervoermiddel gebruiken en evt. voor lange afstand auto van ouders pakken.

Optie3:
M'n passie voor scooters blijft nog heel erg, dan scoot ombouwen en voor de sprints gaan.
Maar deze optie lijkt me als student niet echt reeel...

Ik wil iig me rijbewijs zo snel mogelijk hebben, wat ik dan ga doen zie ik nog wel, ligt ook heel erg aan het geld wat er dan beschikbaar is.
Een auto op de weg houden kan heel duur zijn...

het leuke van scooters vond ik altijd gewoon die tijd die je er mee/door hebt; maar als student een leuke auto rijden, school betalen ed, dan houd je weinig over om in scooters te stoppen, en dat geld dan alleen maar voor iets 'erbij', kon bij mij gewoon niet, zal denk ik ook nooit meer een scooter terug kopen, of het moet een motor scooter zijn voor dagelijks gebruik..