Wanneer nieuwe IST site...

Advertisement - register to remove this

Jajajajajaja Ik bne er druk mee bezig :) Maar kan niet alles tegelijk. Aangezien ik ALLES meot doen. Dus de artikels, site bouwen intro fixen. Content erop zetten. Het kost gewoon een hoop tijd :)

Nu heb ik ook weer problemen met me page creator waar ik me artikels mee fix dus zit allemaal erg tegen.

Ik geef een schreew als ik het voor mekaar heb. 1 ding het wordt VET gegarandeerd :) Dont worry
 
Originally posted by Alexander
Maar kan niet alles tegelijk. Aangezien ik ALLES meot doen. Dus de artikels, site bouwen intro fixen. Content erop zetten. Het kost gewoon een hoop tijd :)

moet je ruud en alfonso ook een schop onder hun aarsch geven dat ze wat gaan doen ;)

Heb er alle vertrouwen in dat het vet gaat worden hoor, zijn we van je gewend :)
 
Originally posted by Boyd


moet je ruud en alfonso ook een schop onder hun aarsch geven dat ze wat gaan doen ;)

Heb er alle vertrouwen in dat het vet gaat worden hoor, zijn we van je gewend :)

Heb je die 2 wel eens achter het internet gezien. Ik ben blij dat ze hun meel kunnen lezen. Daarom probeer ik die artikel maker zo simpel mogelijk te maken voor ze. Mja die sputtert nog tegen.

Ben er nu al 3 dagen mee bezig.

hehehe thanks :D
 
Originally posted by lenno
Garandeer me dat je er movies op gaat gooien ok ? :)

Moek nog ff sjekken. Ivm webspace enzo. De plaatjes databse zit nu al op 30 mb ofzo }) Dus die filmpies moet ik nog ff ergens zien weg te stouwen.
 
als jullie hulp nodig hebben op het gebied van gfx moeten jullie maar ff pmen. Ik hoop wel dat de nieuwe site wat meer gebruiksvriendelijker wordt dan de oude. Die was nogal zwaar en vooral dat ie fullscreen ging was nogal gruwelijk irritant.
 
Dat is eruit :) Hijs nu ook volledig PHP en database gestuurd en niet zwaar meer om te laden. Eveneens issie voor alle Resoluties geschikt. (eindelijk van de meeltjes af van mmensen die niet de link balk konden zien :D :rolleyes: :D )

Ik ga me zo ff gruwelijk bezatten dus zal er van het weekend wel neit meer van komen :):~ :W

Be patient ...... :)
 
De filmpjes zijn zeker wel oke :) Eerst nog ff me bugs uit de site schoppen en flash preloader ff afmaken dan nog beta testen en kannie online.......i hope... :#
 
ZeKeR Benieuwd!

Ik check elke avond die site ff ben benieuwd naar het resultaat, vond deze (de oude) site ook leuk alleen die full screen was echt irritant :| maar die filmpjes waren erg goed!
ik wacht het ff af

Greetz.!!
 
Back
Top