Wanneer is het weer luilak? En wat gaan we doen?

TresurP

SR Tres
Ik weet dat dit wel een erg kansloos topic is, maar ik vroeg me ff af wanneer het nou luilak was. Wel binnekort toch ey?

Als iemand zow vriendelijk zou willen zijn om de precieze datum te vermelden:*

En voel je vrij om hier te posten wat je eventueel van plan bent8)
 
Advertisement - register to remove this

Luilak is snachts, dan ga je als je het leuk houd, rotjes afsteken met boter schrijven beetje belletje trek enz..


Maar het resulteert altijd in kansloos slopen van dingen, autos slopen, verkeersborden aftuigen dingen in de sloot flikkeren...
Beetje kansloos allemaal, ik doe er ook niet aan mee... Als ik merk dat er bij mij thuis iets gedaan wordt tuig ik die knaapjes af... vorig jaar ook eentje neergehoekt, opzouten met die grappen.

magoed, das dus ongeveer luilak, in woon in het noorden kweenie of het streekgebonden is...
 
Originally posted by Yasuni for race
Luilak is snachts, dan ga je als je het leuk houd, rotjes afsteken met boter schrijven beetje belletje trek enz..


Maar het resulteert altijd in kansloos slopen van dingen, autos slopen, verkeersborden aftuigen dingen in de sloot flikkeren...
Beetje kansloos allemaal, ik doe er ook niet aan mee... Als ik merk dat er bij mij thuis iets gedaan wordt tuig ik die knaapjes af... vorig jaar ook eentje neergehoekt, opzouten met die grappen. ---> Chappie:P;)

magoed, das dus ongeveer luilak, in woon in het noorden kweenie of het streekgebonden is...

Ik heb er hier in Limburg nog nooit van gehoord iig. Zal wel van daar boven afkomen dan ja. Maar die shit mollen is erg L00s:(
 
lol fo real? nja ik heb de oppas nu in een ander huis hier hebben ze het dus niet, maar in hoogwoud ging et er altijd hard an toe :P
 
ja het is toch altijd ergens rond begin januari?
ik kan me ook niet herinneren dat we de avond voor koninginnedag los waren gegaan met benzine en sjit..
 
Ik zit in de bosjes met een honkbalknuppel te wachten op st0eregangst0rz. :+

En rellen is het niet eens echt. Eerder beetje mensen wakker bellen/schreeuwen whatever + eieren tegen alles aangooien, wat boter smeren.. etc etc.. 8P

Maar zoals het al eerder gezegd is, vaak loopt het uit de hand en sloopt iedereen alles wat los en vast zit..
 
Nix. Gewoon hersenloze mensen die denken dat ze tov zijn.
Meestal begint het nog wel rustig, maar na verloop van tijd sloop men de boel altijd:|
 
Luilak is op pinksteren. En zoals ik luilak ken is het alleen maar zoveel mogelijk herrie maken maar niks slopen.

Wij gaan iederjaar met ouwe brommer of scooter zonder uitlaat of zelfgemaakte herrie pijp rondrijden en na afloop bier drinken.

Meestal zijn er ook mensen die de politie gaan bellen maar die doen aan de herie niet zoveel. Meer de jongentjes van 12 13jaar pakken die op een brommer aan het rijden zijn.
Of mensen die met een honkbal knuppel in de bosjes gaan liggen:P:D (nog nooit meegemaakt)

Eigenlijk best kinderachtig maar we hebben lol en daar gaat het om:D
 
lijlak is leuk < 16 jaar. Hier is onze buurt berucht. In heel de omgeving gaat het goed, maar hier moeten de mensen de eieren van het dak en muur halen, boter niet te min, groene zeep.
Autospiegels ed moeten er vaak aan geloven, paar mensen/huizen zijn elk jaar goed de lul. Echt niet leuk meer, politie treed nu ook erg hard op. Spijtig...
 
Hier ook, hier rijden ze met een brommer langs alle auto's in de straat en dan hebben alle auto's een zijspiegel minder. Dat is gewoon niet leuk meer. Of dat ze je auto onderspuiten met van die cheap ass mayonaise. En idd eieren op de muur. En niet te vergeten allemaal shit in je brievenbus. Het is hiet helemaal uit de hand gelopen
 
Back
Top