In dat artikel word idd over krukas KW's gepraat. Tis toegestaan om 0.45 KW aan je achterband te hebben. Supervaag allemaal, want van 4 krukas KW's naar 0.45 wiel KW moet je wel een held in anti-tuning zijn :s :s :s...
Maar het schijnt te maken te hebben met de toelating van quads op de openbare weg => deze hebben meer vermogen nodig om 45 km/u te rijden. Omdat zij onder bromfietsen vallen, mag de scuta ook meer vermogen hebben, dus wordt het aantal krukas KW's opgepept in de wetboeken terwijl de achterband KW's hetzelfde blijven .
KW's zijn trouwens technisch gezien niet bepalend voor je snelheid, iets wat de blauwe brigade dus wel doet. Technische uitleg moet je maar bij koos ikwerkindetuninghoos vragen, want das een teringlang verhaal, dus errug leuk bij een bezwaarschrift
Maar het schijnt te maken te hebben met de toelating van quads op de openbare weg => deze hebben meer vermogen nodig om 45 km/u te rijden. Omdat zij onder bromfietsen vallen, mag de scuta ook meer vermogen hebben, dus wordt het aantal krukas KW's opgepept in de wetboeken terwijl de achterband KW's hetzelfde blijven .
KW's zijn trouwens technisch gezien niet bepalend voor je snelheid, iets wat de blauwe brigade dus wel doet. Technische uitleg moet je maar bij koos ikwerkindetuninghoos vragen, want das een teringlang verhaal, dus errug leuk bij een bezwaarschrift