Originally posted by Apriliaracer
Ik heb vanmiddag ook ff inkopen gedaan.
Levis 501 gebleekte broek
Diesel nog wat heel lichte broek
Replay wit t-shirt met lange mouwen
Adidas zwarte lage schoenen
Grote jongen
Ik ontdek deze topic veel te laat eigenlijk maja ik woon nou ff drie weekjes niet thuis maja.
Ik heb eigenlijk niet veel nieuws te melden, ik wordt dan volgens de boeren onder ons ook homo genoemd denk ik. :| Ik sluit me dus aan bij vooral de keuze van Daniel, behavle dan Evisu, want dat vind ik gewoon TE duur
Ik had pas wel zon shirtje in me handen en zta nog te twijfelen, maar 150 euro voor een dun shirtje met kwaliteit nul (geldt ook voor de broeken) was me toch iets te extreem.
Verder, replay, diesel, g-star, etc. etc.
Ik ga meestal wel veel moeite doen voor me kleren, Amsterdam, Utrecht, Arnhem, etc. Tijd terug nog een keer Daniel gebeld maar die winkel zit dusn iet echt in de buurt vna het station
Helaas.
Oja kleurtje die in wordt deze zomer is vooral GEEL... Tenminste dat dnek ik. En een beetje zoals Arne al zei iets milder blauw zegmaar. Maja. Binnenkort weer ff inkopen doen, eerst tentamens maken en dan weer geld uitgeven
Oja nog ff editten: ik ben dus virj lang, en dat is echt KUT gewoon :| Veel broeken pas ik gewoon niet, en das jammer, gelukkig is er ozn winkel in Ede die wel wil bestellen, dus G-star kan ik gelukkig in lengte maat 38 krijgen
(ik zit eignelijk net tussen 36 en 38 in...)