This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Waar gaat het heen met deze maatschappij?

majah het is gewoon een feit dat WIJ gediscrimineerd worden in ons eigen land...
En "buitenlanders" gebruiken ( Ik voel mij gediscrimineerd ) als ze een misdaad begaan :L zodat wij ze weer zielig gaan vinden :X
 
Het woord racisme wordt gewoon te snel in de mond genomen.
Ga maar eens een tijdje in bepaalde gebieden van Afrika ofzo wonen, en kom dan terug (als het nog kan). Dan weet je pas wat echte racisme is.

Tegenwoordig gebruiken mensen het woord 'racist' al als je iemand geen voorrang geeft die niet van hetzelfde ras is.
 
Bij de bank waar ik stage loop komen ook wel vaak buitenlanders.. de helft kan absoluut geen woord Nederlands, en er is dan altijd wel een zoon of dochter bij om hun ouders te vertalen :L

Ook zeker de helft ervan heeft geen werk, en vangt lekker een uitkering.. En geloof mij maar dat ze qua geld vaak beter zitten dan de meeste Nederlandse gezinnen tegenwoordig..
 
puch-racer said:
majah politie agenten zijn meestal bang voor ''buitenlandse'' jongeren..
Omdat ze bang zijn dat ze dan met een groep van 10 lui in hun dikke BMW's aan de deur komen :L

Over dikke bmw's gesproken :X

Ik stond net even buiten komen er 2 allochtonen in een bmw 525 voorbij :|
 
achjah zulke dingen kloppen gewoon niet..

majah Chinezen zijn ook "buitenlanders" lui werken hard ( meestal zoon Chinees eten keetje ) en daar hoor je echt bijna nooit wat negative dingen over :X
Die lui gedragen zich gewoon..
 
Net kwam er btw ook nog een neger in een kk hard boekende oude kut mazda met een vet hard pompende beat erin voorbij :L
 
Er zitten ook goeden bij, maar de slechten verpesten het voor hun. Wat de goeden weer automatisch slecht maakt..
 
525 met 2.5K op de klok kan je met een kleine lening zo halen
Daar verkijken mensen zich soms ook op. Maargoed er rijden ook genoeg veels te jonge jochies in S3-tjes, A6-jes etc , dat is natuurlijk niet te ontkennen.

Het zit gewoon een beetje in hun cultuur. Ze kopen liever een Ex-Taxi E-klasse met dik 2 ton op de teller als een net Peugeotje met 60k.


Big-Jay said:
Precies.. er zitten ook veel goeden bij, maar de slechten verpesten het voor hun. Wat de goeden weer automatisch slecht maakt..

Ik zeg altijd, denk eens na over die zin. Het is al erg genoeg dat je dit moet zeggen....
 
ErWaNeS said:
Net kwam er btw ook nog een neger in een kk hard boekende oude kut mazda met een vet hard pompende beat erin voorbij :L
is dat het enige wat je kan? JANKEN over alles wat allochtoon of "zwart" is }:O
 
Majah de meeste nederlandse mensen die van een uitkering leven kunnen geen eens een auto betalen, onderhouden, verzekeren :X
 
Maar laten we er nou geen Anti Buitenlander topic van maken. Dit gaat dan wel over de maatschappij maar je kan het ook wat globaler bekijken ipv. individuen.

Dus niet je hele straat beschrijven met wie welke auto rijd
Want dan zit hij waarschijnlijk zo dicht.
 
Hilly said:
is dat het enige wat je kan? JANKEN over alles wat allochtoon of "zwart" is }:O

Nee zeg ik dat dan?

Maar ik erger me gewoon aan hoe hun rond rijden zonder richting aan te geven enzo, en jah sorry dat ik het nu over buitenlanders heb, ik weet dat er ook genoeg nederlanders zijn die zo doen.
 
Nee hoor ik heb ook een hele aardige marrokaan in m'n klas.

Maargoed er zijn ook genoeg nederlanders waar ik me aan erger.

Mijn excuses voor het ''anti-buitenlanders'' geblaat.
 
GhostFace said:
Tuurlijk zijn er ook goede turken en marokanen.. O-)

Alleen die wonen in Turkije of Marokko

hmm klopt ook wel.. lui die ik ken die naar Turkije zijn geweest zei dat ze daar erg vriendelijk en gast vrij zijn..

majah het is eigenlijk het "tuig" wat hier heen komt omdat hun het daar slecht hebben :X
 
puch-racer said:
hmm klopt ook wel.. lui die ik ken die naar Turkije zijn geweest zei dat ze daar erg vriendelijk en gast vrij zijn..

majah het is eigenlijk het "tuig" wat hier heen komt omdat hun het daar slecht hebben :X

1 en al BS!!! Het ligt niet aan de mensen die hier naartoe komen, het is niet zo dat het tuig hier naartoe komt.. Sommige Turken WORDEN tuig.. Ze weten niet waar ze bij willen horen... Ze hebben last van tegenstrijdige culturen en dat soort bla bla, maar ze waren nog niet zo voordat ze hier kwamen hoor!
 
een figuur die ik ken is weer terug naar ze eigenland gegaan (afganistan) alleen jammer genoeg was dat wel een toffe buitenlander waar je wel mee kon lachen.