Jumper said:al de V-force getest voor die kx? zou ook een kleine pk schelen
DennisM. said:22.6 gecorigeerd ?
Het moet niet gekker worden met die puchjes, dalijk rijden ze de scooters voorbij
Bart@Sp said:anders blaat je ff, dat is afhankelijk van tuning en setup, je kan niet zo maar ff zeggen van een v force geeft een pk meer, zo uit het niets. dit moet je testen...
lekker bezig mario :W
Jumper said:omdat mijn neef zwaar crosser is en over jaartje of 2 kx 85 heeft gehad en toen scheelde het een kleine pk met het V-force membraan. Je haalt zeer zeker meer vermogen met het membraan en je grafiek is ook mooier over de hele lijn.
Stijn P said:over jaartje of 2 kx85 heeft gehad
dit snap ik niet echt, eerst toekomstige -, dan verleden tijd...
verder blijven de VT dingen natuurlijk te ziek
Spasta said:De persoon waar hij het over heeft, heeft ongeveer 2 jaar geleden een kx85 gehad en toen was er een verschil van een pk (ongeveer)
@Jumper: een kx cilinder op een daarvoor bestemd carter is net iets anders dan een kx cilinder op een specifiek getuned carter van een brommer. Ik zeg niet dat het niet meer vermogen zal geven maar het is vrij onzin om te zeggen dat het vrij zeker is.
@ mario: echt vet, ben benieuwd wat je er nog meer uithaald maar dat zal vast wel goedkomen. Iig suc6 ermee.
RS TUNING said:binnekort gaan we ook testen met een yamaha yz 80 uitlaat (moet nog gemaakt worden) die blijkt net iets laagtoeriger te zijn dan de kx pijp.
mario said:Voorlopig is de topscore 22,6 pk / 14,0Nm @ 11500 rpm
10% meer koppel dan mijn 2fast scootertje+ralf+