VT sprint Puch

Hee Mario,

Ik wist niet dat jullie ook aan de Sportdevices software waren? Vind je het wat?

Power zit er goed in voor een Puch, succes ermee op genemuiden en spreek je daar wel.
 
miss een noob vraag maar zou hij niet meer vermogen afgeven als die knik juist voor de demper er niet was?

maar voor de rest een zieke machine
 
el berto said:
miss een noob vraag maar zou hij niet meer vermogen afgeven als die knik juist voor de demper er niet was?

maar voor de rest een zieke machine


van de week ga ik bij ABT een nieuwe lassen ( yz 80 pijp ) alleen dan mooi kronkelend onder de puch.
die knik zal weinig hebben uitgemaakt.
ik denk trouwens dat die grafiek bij ABT vandaan komt (zij hebben sinds kort ook een nieuwe testbank).
 
Beetje late update, maar in Genemuiden is Ronald (alweer:p ) eerste geworden. Helaas nog niet onder de 8 seconden gereden, maar met tijden van 8,1 en 8,2 seconden is hij nog steeds ongeveer 0,4 seconden sneller dan de nummer 2 :)

Voor Genemuiden is het Puchje voorzien van nieuwe spaken en velgen (nu 16" voor i.p.v. 17") en er zit een nieuwe ABT pijp op met een dikke vette demper:W
Ook de tijgerprint op het zadel was nieuw.



 
Het Puchie staat weer klaar voor Jubbega, met een verse krukas en een verse koppeling. Hij trekt ietsje harder dan vorig jaar, dus als het meezit kan ie onder de 8 seconden :)

Hopen op droog weer, een werkende tijdwaarneming en een Puch die niet kapot gaat dus:) :p
 
Gaan we de geblazen machine van je donderdag ook zien? Als Ronald niet te veel gegroeit is dit jaar moet die tijd onder de 8 wel goedkomen:p
 
@ tommy, de 4 takkert zal donderdag niet in actie komen. Dit is een project waar tijd voor nodig is en aangezien het nogal druk is kan dit voor deze sprint niet.
Qua gewicht ben ik ongeveer 3 kilo aangekomen maar een tijd onder de 8 zal daardoor niet minder realistisch zijn :D.
Kheb al geoefent op starts en heb ook het idee dat dit beter gaat als vorig jaar.
we zullen zien!!
 
Back
Top