VT sprint Puch

Jumper said:
al de V-force getest voor die kx? zou ook een kleine pk schelen


anders blaat je ff, dat is afhankelijk van tuning en setup, je kan niet zo maar ff zeggen van een v force geeft een pk meer, zo uit het niets. dit moet je testen...


lekker bezig mario :W
 
DennisM. said:
22.6 gecorigeerd ?

Het moet niet gekker worden met die puchjes, dalijk rijden ze de scooters voorbij :p


Als je kijkt naar de tijden van jubbega (Damwoude liep hij nog beter, maar geen tijd gezet) zou hij met zijn tijd van 8,0 gewoon het merendeel van de scooters achter zich laten... :)
Een tijd van 7,8 zou hij waarschijnlijk op Damwoude hebben gereden....dan blijven er maar een paar scooters sneller.....
 
Bart@Sp said:
anders blaat je ff, dat is afhankelijk van tuning en setup, je kan niet zo maar ff zeggen van een v force geeft een pk meer, zo uit het niets. dit moet je testen...


lekker bezig mario :W


omdat mijn neef zwaar crosser is en over jaartje of 2 kx 85 heeft gehad en toen scheelde het een kleine pk met het V-force membraan. Je haalt zeer zeker meer vermogen met het membraan en je grafiek is ook mooier over de hele lijn.
 
Jumper said:
omdat mijn neef zwaar crosser is en over jaartje of 2 kx 85 heeft gehad en toen scheelde het een kleine pk met het V-force membraan. Je haalt zeer zeker meer vermogen met het membraan en je grafiek is ook mooier over de hele lijn.

over jaartje of 2 kx85 heeft gehad

dit snap ik niet echt, eerst toekomstige -, dan verleden tijd...

verder blijven de VT dingen natuurlijk te ziek :D
 
Stijn P said:
over jaartje of 2 kx85 heeft gehad

dit snap ik niet echt, eerst toekomstige -, dan verleden tijd...

verder blijven de VT dingen natuurlijk te ziek :D

De persoon waar hij het over heeft, heeft ongeveer 2 jaar geleden een kx85 gehad en toen was er een verschil van een pk (ongeveer)

@Jumper: een kx cilinder op een daarvoor bestemd carter is net iets anders dan een kx cilinder op een specifiek getuned carter van een brommer. Ik zeg niet dat het niet meer vermogen zal geven maar het is vrij onzin om te zeggen dat het vrij zeker is.

@ mario: echt vet, ben benieuwd wat je er nog meer uithaald maar dat zal vast wel goedkomen. Iig suc6 ermee.
 
Spasta said:
De persoon waar hij het over heeft, heeft ongeveer 2 jaar geleden een kx85 gehad en toen was er een verschil van een pk (ongeveer)

@Jumper: een kx cilinder op een daarvoor bestemd carter is net iets anders dan een kx cilinder op een specifiek getuned carter van een brommer. Ik zeg niet dat het niet meer vermogen zal geven maar het is vrij onzin om te zeggen dat het vrij zeker is.

@ mario: echt vet, ben benieuwd wat je er nog meer uithaald maar dat zal vast wel goedkomen. Iig suc6 ermee.

als het blokkie al goed presteerd met een std kx80 pijp mag je eigenlijk wel verwachten dat een V-force membraantje het ook wel leuk gaat doen ;)

erg goed bezig mario, deathwish-puch :W
 
binnekort gaan we ook testen met een yamaha yz 80 uitlaat (moet nog gemaakt worden) die blijkt net iets laagtoeriger te zijn dan de kx pijp.
 
RS TUNING said:
binnekort gaan we ook testen met een yamaha yz 80 uitlaat (moet nog gemaakt worden) die blijkt net iets laagtoeriger te zijn dan de kx pijp.

Die YZ pijp is inmiddels gemaakt en getest. Bleek ietsje hoogtoeriger dan de KX pijp en gaf wat minder vermogen. Morgen maar eens de zaag in de YZ pijp zetten en de bocht veranderen:)

Voorlopig is de topscore 22,6 pk / 14,0Nm @ 11500 rpm

10% meer koppel dan mijn 2fast scootertje+ralf+
 
Ach topvermogen is ook niet alles, het gaat om de hoe de hele grafiek eruit ziet, zeker op een Puch. Maar deze prestaties zijn toch wel extreem, vraag me af of er ooit iemand hoger heeft gescored op een Puch. Zou je eens een grafiek willen plaatsen? Zou erg mooi zijn.
 
jezus wat ziek

je kon hiervoor al niet normaal wegkomen, ben benieuwd of zulk vermogen nog wel gunstig KAN zijn voor je tijd.

ongelovelijk ziek iig!
 
ze hebben nog steeds een gare achterband en geen wheely bar geloof ik dus daar hoeven ze zich nog niet zo druk over te maken

groetjes
 
Zo gaan we naar Genemuiden. Ietje minder vermogen maar wel meer koppel dan eerst. We moeten nog testen met een systeem waardoor het blokje nog laagtoeriger wordt; de koppeling kan dan wat laagtoeriger afgesteld waardoor de slijtage wat beperkt wordt. Sowieso komt er voor Genemuiden weer en 'verse' HK koppeling in, met de laatste modificaties. Hank alvast bedankt daarvoor :)

http://img11.picsplace.to/img.php?file=img10/15/PuchKX.JPG
 
Back
Top