VT sprint Puch

maxiracing said:
oplossing: je pakt een 2 klauws koppeling daat slijp je het hart uit en je pakt een drie klauws koppeling daar slijp je ook het hart uit nu las je het hart van de 2 klauws koppeling in het midden van de 3 klauws koppeling

nu heb je dus een drie klauws koppeling die je met een spie kan monteren


je kan ook gewoon op de vreesbank ofzo er een spiegleufje in maken :D

dat schild een hoop werk, en is denk nog steviger ook:)
 
Het Puchje ging zoals gezegd lekker tekeer op de sprintbaan in Jubbega. Ik had al wel een beetje gehoopt op een tijd laag in de 8 maar dan moet het natuurlijk nog gebeuren ook. Maar Ronald kreeg het voor elkaar, met wat gezegd moet worden een super goede start en een super goede beheersing van de machine (vette wheelspin dus:p).

Andere gekke dingen gebeuren er ook met zoveel vermogen; bijvoorbeeld dat de koppeling aan frieten is gegaan door een losgelopen conische passing. Terwijl ik het ding echt loeihard en met loctite had aangedraaid:X
Blokje ligt nu dus uit elkaar, en er komt een krukas met spie in. Ook de koppeling wordt door HK (*HANK* van het forum) weer opgefrist voor Damwoude, waarvoor alvast bedankt :) Zonder goede koppeling is een Puch namelijk niks waard, en het mag gezegd dat de HK koppeling subliem werkt.

Komende zaterdag is de Puch iig weer in actie te zien in Damwoude, met hopelijk een tijd onder de 8 seconden8) Zonder wheelspin denk ik dat dat goed mogelijk is.
 
Hopen dat er niet meer van deze kinderziektes komen... Een tijd onder de 8 sec moet dan wel kunnen... Of je dan ook wint weet je nooit, dat ligt ook aan de rest natuurlijk.
 
Dit is gewoon te gek voor woorden.
Gruwlijk veel pkaas voor een Puch.
Maar een koppeling met spie is ook niet alles,
had een puch met 11 pk en was de spie ook een beetje aan gort gedraaid.
Hoe het komt is me nog steeds de vraag.

maar dit zal wel goed komen denk ik:D

en t zou wel een prestatie zijn als je onder de 8 sec. komt:D

veel suc6 verders met de Puch:)

Grttzz Richard
 
mario said:
hopelijk een tijd onder de 8 seconden8) Zonder wheelspin denk ik dat dat goed mogelijk is.

zegt meneer met het puchje 8P

''Jaaa... mijn puch is niet zo snel weg. Ik heb last van wielspin'' :D
 
Gisteren heeft Ronald weer een een :winner: gewonnen :)

Jammer dat gisteren de tijdmeting niet (goed) werkte, want ik denk dat er wel een tijd van onder de 8 seconden in had gezeten. Toen de wedstrijd verder ging als afvalrace, won Ronald alle ritten en werd dus 1e :)
Extra leuk voor hem omdat hij gisteren ook jarig was. Tijdens de prijsuitreiking ook nog even 'lang zal die leven' gezongen met zijn allen.

Al met al een leuke dag gehad met lekker weer.

Volgende week demo rijden in Lexmond, en proberen daar onder de 8 te komen :)
 
het ging idd al wéér goed met de prijzen :p
tijdens het sprinten moest ik 1 keer tegen een kx die uiteindelijk tweede is geworden en hij reed 8,0 terwijl ik een paar meter voor hem lag en ik had toen helaas geen tijd maar dat is vrijwel zeker onder de 8 seconden.
 
mario said:
Gisteren heeft Ronald weer een een :winner: gewonnen :)


Extra leuk voor hem omdat hij gisteren ook jarig was. Tijdens de prijsuitreiking ook nog even 'lang zal die leven' gezongen met zijn allen.


en wat denk je ? zal hij lang leven? :emo:

vet ding en gefeli met 1e plek ;)
 
Hallo

Gefeliciteerd Ronald / Mario met de 2e overwinnig, het blijkt maar dat deze Puch geen eendags vlieg is, maar een serieuze klant is om voorin mee te draaien en te winnen (sorry Fokko).
Ja ik ben dan ook de man achter de koppelingen voor deze Puch, en ben dan ook heel blij met deze top prestaties, dit is dan toch een bevestiging dat je iets goeds gemaakt hebt.
Maar Mario jou komt toch de meeste eer toe door zo'n top blok te bouwen, en ook Ronald niet te vergeten want hij moet al deze brute Pk's toch maar in toom zien te houden.
Dus bij deze jongens ga zo door met de overwinnings race.
 
Ronald wederom gefeliciteerd, met je 2de overwinning en natuurlijk nog mt je verjaardag :*

Heb nog aantal foto`s geschoten:

BrommersprintDamwoude20061.jpg


BrommersprintDamwoude20062.jpg


BrommersprintDamwoude20063.jpg


BrommersprintDamwoude200621.jpg


BrommersprintDamwoude200622.jpg


Gerben
 
Back
Top