VT sprint Puch

NeoHippie said:
Blijft een automaatje. Tijdens de eerste meters moet het al hard trekken. Vermogen zecht idd niet alles, maar als je veel hebt is het nooit verkeert. Gelukkig is er met het vorige blok (die met die 80cc stercilinder) al veel getest met koppelingen, dus ben ik er niet bang voor dat de Puch bij de start 'stil' zal blijven staan. Ben iig niet bang dat Ronnie het gas niet open durft te trekken... :p

Bij de start ook gewoon afzetten dat scheelt ook al een hoop maar hij gaat sowieso al wel goed van zn plek:P.
@ Beekie, kmoet er nog goed mee testrijden van de week ( voor donderdag) word denk ik wel ff spannend of ik hem zal kunnen houden :P 19.2 pk is iig erg veel maarja tgaat wel goedkomen denk ik.
 
OST-Puch said:
als jij mij een puch met gilardoni kan aanwijzen die 100km/u haalt op 150meter, vind ik dat netjes. tot nu toe was ik degene met hoogste top(93,6)@genemuiden 2005. Maarja vermogen en topsnelheid zeggen nog niks over eindtijd.

@mario : op naar de 21pk?

nu zeg je er wat bij op de 150 meter maar ik heb het over gewoon een puch die op de weg rijd daar kan je makkelijk de 100 mee halen

93,6 op 150 meter?? teeeeering dat doe je echt netjes was dat met een puch en wat was je setup???
 
het belangrijkste waar het bij een puch om gaat is het koppel
en dat zit bij mario wel goed
alleen het door lopen dat moet beter kunnen
en wat ook belangrijk is : dat is dat de lagers niet te zwaar in het carter mogen zitten!!!! haha
 
JohanVonk said:
het belangrijkste waar het bij een puch om gaat is het koppel
en dat zit bij mario wel goed
alleen het door lopen dat moet beter kunnen
en wat ook belangrijk is : dat is dat de lagers niet te zwaar in het carter mogen zitten!!!! haha
Hmmm... Zitten ze strak in Puch-aluminium? Geloof niet dat die kwaliteit zo gruwelijk is. Paar keer gasgeven en ze hebben al weer een beetje meer ruimte... :p En janken met die 80cc. Toeren is alles!
 
KYMCO POWER said:
johan bedoelt dat de lagertjes van hem gister op de testbank een beetje erg aan stront gelopen zijn......

en dan gek vinden dat hij niet zoo lekker wil lopen :rolleyes:

nouw met ronnie zun puch komt heb best goed:P

:winner: ..........
 
Het word zeker de moeite waard om naar jubbega
te gaan. al ist alleen om de brommers en scooters
van VT, RST en ABT te bekijken.
doei groetjes marit

Ps: Vriendin van jaco en niet de zus van Ronald :P
 
Vanavond nog even op de testbank geweest; 20,7 pk gehaald :D

Ook test gereden. Ding trekt voor een Puchie niet slecht :) maar moet toch nog beter kunnen. Morgen nog een beetje verder klooien, en donderdag de dag van de waarheid8)
 
Mario,

het lijkt me zeer leuk als je ook wat pictures en zo op puchforum zet? zou dat wat zijn??

verder bruut ding!:D alleen de achterbrug en dat spul is een beetje beun gelast:)

suc6 morge op jubbega!:D
 
Zijn neefje reed, dus zal die ook wel de beker hebben gekregen, verder mooi resultaat, op naar Damwoude.
 
Back
Top