VT sprint Puch

Toen zijn de pasvlakken van de beide carterhelften vlakgefreest, en dat kloppen idd de lagerpassingen niet meer. Die zijn daarna dus ook overnieuw gekottert.
 
Nieuw verlengd en gecoat frame voor de Puch:

puch1.JPG


Hopelijk loopt íe over ongeveer 1,5 week.
 
Het betere Puch werk! egt een vet ding... komen er trouwens weer spaak velgen in? .. weet niet hoeveel die kunnen hebben maar met dat blok zou je ze zo krom trekken denk...

Gr Pim.
 
Ben nog volop bezig hoor.

Blokje kan volgende week dicht. Vertanding is dan klaar. Tot die tijd nog even de kop ietsje afdraaien om de squish goed te krijgen, en carter en cilinder netjes afwerken. Ook zijn nieuwe spaken en velgen besteld. Ook volgende week effe inspaken. Verder nog wat kleine dingen zoals ketting en tandwielen, remkabels etc.

Dan testen met verschillende uitlaten en knallen:)
 
Merk dus op dat er weer spaakvelgen inkomen... En leg even uit hoe je spaken krom denkt te trekken Pim. Volgens mij kunnen ze alleen maar breken door veel vermogen hoor... :X De cilinder is momenteel trouwens afgewerkt. Nu aleen nog 'even' het spul afwerken en afstellen (en spuiten toch Ronnie... ;) ). Afstelen gaat 'binnenkort' (als iedereen er nog tijd voor kan vinden voor Jubbega) trouwens ook op onze 'eigen' 150 meter testbaan plaatsvinden. Da's namelijk handig, want dan kunnen we onze indextijden tot de 1000ste nauwkeurig inschatten, en da's natuurlijk inclusief (en daar in tegen als je wilt dus ook zonder) de reactietijd die ook gemeten wordt tot op de 1000ste seconde. :D
 
krom trekken of breken je wilt het alletwee niet hebben.. ik vroeg me alleen af of die al dat geweld zal gaan houden.. en dat met de gedachte in mijn achterhoofd dat die velgjes gemaakt zijn voor minder veel belasting..
maar ook dat jullie wel meer kuchies gebouwd hebben dus komt wel goee denk

Gr. Pim
 
audirs2 said:
loop de kx puch inmiddels al ben benieuwd ????????

Morgen hoop ik de rechte vertanding binnen te hebben. Dan nog zuigertje aanpassen, en dan kan alles zo in elkaar.

Volgende week loopt ie :)
 
mario said:
Morgen hoop ik de rechte vertanding binnen te hebben. Dan nog zuigertje aanpassen, en dan kan alles zo in elkaar.

Volgende week loopt ie :)
leuk projeckt maak effe wat foto s voor de liefhebbers dan ???? en filmpjes natuurlijk van de brute power
 
bizar 19,2 pk ik denk dat je de eerste bent met zoveel pk op een puch goed werk mario

zou je wat foto's kunnen maken van de rechte vertanding en waar heb je die vertanding laten maken??

ik ben ook wel eens van plan om een kx80 cilinder pas te maken
wat voor drijfstang gebruikt je [merk+ lengte]
wat voor zuiger gebruik je gewoon de orginele kx 80 zuiger??

veel suc6 dit puchje zal wel gaan lopen denk ik zo
 
Back
Top