Bart/ABT said:het word zekkers veel leuker in de auto klassse +ralf+
want ik ben ook bezig aan een nieuwe auto sprinter![]()
he ronald zelf een framepie lasse zekkersss -:-
stunt lc said:jammer dat het nie op een kreidler blok is,met zo'n cilinderen 2
24 mm
carbs met dubelle roterende inlaat. roterende inlaaten scheelt namelijk super veel . kijk maar naar u concurent foekeman
die iedereen at smp achter liet. om maar nog ee,n ideetje te geven ee
stunt lc said:jammer dat het nie op een kreidler blok is,met zo'n cilinderen 2
24 mm
carbs met dubelle roterende inlaat. roterende inlaaten scheelt namelijk super veel . kijk maar naar u concurent foekeman
die iedereen at smp achter liet. om maar nog ee,n ideetje te geven ee
ABT said:Ey Mario, kan je de camera niet stil houden joh:X
Het blokje van concurent Johan is vandaag ook in elkaar gebakken, dus wordt maar vast bang +pippi+ +ralf+
Pronk said:Een roterende inlaat bij een automaat? De truc van een snelle automaat is een brede powerband. Dus...veel vermogen bij een zo laag mogelijk toerental, en veel vermogen bij een hoog toerental voor de topsnelheid. Een roterende inlaat heeft een hele beperkte powerband, meestal alleen bij hoog toerental, dus voor machines die weg kunnen rijden met 12k ofzo, zoals een schakel is het interessant, maar dan nog is een membraan meestal nog beter, zoals Melf al zei.
Sorry voor de offtopic Mario![]()
melf #50 said:lijkt leuk maar een roterende inlaat is niet het derde wereldwonder hoor