VT sprint Puch

ABT said:
Het blokje van concurent Johan is vandaag ook in elkaar gebakken, dus wordt maar vast bang +pippi+ +ralf+

:eek:x| :+

Over roterende inlaten trouwens: dat mag sowieso niet in de automatenklasse. Enige wat is toegestaan is veranderen van zuigergestuurde inlaat in membraaninlaat op de cilinder.

Daarbij komt dat een membraan bij een automaat altijd beter werkt :)

Ciao
 
...wiebe... said:
wat lul jij nou dom


:+ waar doel je op, en blaat is niet zo stom..
edit : BANNED:L


verders erg vet wat er allemaal van terecht komt, en we zullen zien wie er wint he;)

succes verder! greetz TommiiY
 
Even een vraagje, ik heb er ook alle respect voor als je hem niet beantwoord.

Met welke timingen rijden jullie? Ik vraag dit omdat ik zelf nogal slecht uit kom met de spoel timing.

Verder veel succes, en tot Jub 2006 8)

Gerben
 
nice work,

ben wel eff verschoten dat er van u zoveel warmte in het blokje kruipt en je zegt zo krom trekt, ik heb daar zo goed als geen last van bij het lassen van het carter(ook veel laswerk)
 
Gerben Visser said:
Even een vraagje, ik heb er ook alle respect voor als je hem niet beantwoord.

Met welke timingen rijden jullie? Ik vraag dit omdat ik zelf nogal slecht uit kom met de spoel timing.

Verder veel succes, en tot Jub 2006 8)

Gerben

Hoi

Timing is nu 126 / 187,maar ik ga ook nog wel wat proberen met andere timingen denk ik.

Spoelpoorten heb ik met de frees een stukje omhoog gehaald. Was wel een beetje gepruts om ze goed te krijgen idd :)

Ciao
 
Bedankt voor je reactie, heb je nog even een pm gestuurd aangezien in nog een klein vraagje had.

Verder veel succes met je sprinter`tjes :)

Gerben
 
BD racing

mischien een beetje laat want ik ben nog niet zo lang hierbij ,maar had je bij het lassen van de carters de carters niet kunnen voor verwarmen en dan lassen ?
 
wel leuke ontsteking hoor, lang niet mis. Is wel leuk voor een straat puch/kreidler/zundapp. Wel met een lichtspoel natuurlijk. Ben benieuwd hoe dit gaat presteren op de sprintbaan, en hoeveel pk's hier uit gaan rollen. K weet uit persoonlijke ervaring dat een kx85 goed hard vooruit wil. Kijken wat die cilinder doet op een puch :P.
 
Maar weer eens een update.

Druk bezig met de Puch momenteel. Nieuw frame wordt aan gewerkt, en is bijna af. De basis is een origineel Puch Maxi frame, maar dat is lichter gemaakt en verlengd i.v.m. wheelies. Ook moest een en ander aangepast worden zodat de carburateur erop ging passen. Zit nu ook een ander achterwiel in met wat zwaardere lagers dan originele Puch wielen. En dat is geen overbodige luxe denk ik+pippi+

Het blokje is nu ook bijna compleet; de cilinder heb ik vorige week terug gekregen met nieuw nicasil erin, en nu is het wachten op de rechte vertanding die ik ervoor laat maken.

Denk dat het ding over ongeveer een maand kan lopen, zodat we nog een ruime maand hebben om op de testbank wat vermogen eruit zien te krijgen.

Ik denk wel dat het goedkomt:)

Binnenkort schiet ik wel weer eens een paar foto's.
 
het gaat helemaal goedkomen denk ik

alles ziet er degelijk uit !!! ik w8 nog ef tot die van jouw loopt! dan kan ik nog een paar dingen verbeteren!
 
Back
Top