VST Evolution streetfighter

VST said:
ik heb dingen aangenomen van metaalleraren en mensen die er voor geleerd hebben en dan moet ik van een stel forumgangsters aannemen dat dit levesgevaarlijk is 8p

wat eraan te lezen valt. dat ik er vrede mee had dat ik afgekeurt was TOT ik de staaf van arthur zag die NIET afgekeurt was DAT naait me op!
ik vind dat schandalig. dat is wat ik probeer duidelijk te maken. en tuurlijk baal ik enorm om die reden alleen al

nogmaals goed georganiseert.

kan je mij er misschien buiten houden ?

Genoeg over de veer!!!!
tijd voor het balhoofd !!!! :D

Ga je het nog aanpassen? Ik dacht te zien dat het nog steeds maar op 1 punt vast gelast zit aan het frame. :)

// Raymen // said:
btje jammer dus, deze loopt meestal buiten het koppelinghuis :)

icm evo huisje niet :)

de keuze voor de koppeling is heel simpel
pakt erg hard op. licht en idd ik hou niet zo van malossi waarom weet nimand 8P

A-Bizar said:
Genoeg over de veer!!!!
tijd voor het balhoofd !!!! :D

Ga je het nog aanpassen? Ik dacht te zien dat het nog steeds maar op 1 punt vast gelast zit aan het frame. :)

is al een tijdje aangepast :) nog geen foto van nee :)

goeie dag volk
tijdje niks meer van me laten horen :)

maar er is wat gebeurt :P (niet veel maar tog)
underkuipje eindelijk binnen :D helaas veel te breed
en mijn koppelingshuisje is binnen :)

zoals ik al zij was de underkuip veel te beed dus ik stuk ertussenuit gezaagt en de 2 delen aan elkaar gesoldeert:)
nu is hij op de goede breedte :)

ook heb ik mn auspuff ff in blanke lak gezet.

voor foto's kuipje ff los eronder gehangen radiateur komt recht tussen het kuipje en frame en de vork word verlaagt tot hij niet verder kan :D

dus ziet er nu nog wat raar uit maargoed foto's:

34zg8ro.jpg

2drdnk1.jpg

2dtd6yv.jpg

2n1w761.jpg

2hmlqg8.jpg

2wlsutv.jpg

voorkapje moet ook nog lager geplaatst worden
ook moet ik mijn vork verder verlagen zodat ik weet hoe het kuipje moet komen
dan kan ik het radje ook op zijn plek zetten :) dat dus in de volgende update

tjotjo

Hij is wel lekker.

Alleen vind ik dat die iets teveel ruimte heeft in ut midden, mssn dat je daar nog iets kan plaats oid?

Maar voor de rest ga zo door ;)

- Dave

Traanplaat spul @ onsteking is het imo niet.
Zou ook niet weten hoe je die grote lege ruimte tussen rad & tankje zou moeten opvullen. Die onderkap ding maakt het ook niet mooier imo.

Hij is dan idd nog wel niet af, maar het lijkt allemaal wel op elkaar die dingetjes zeker als je dezelfde (overigens mooie) achterkap gebruikt.

*of moet ik zeggen; "vet, ga zo door"

wat een zooitje is het bij je blok, met je bobine en die alu plaat enz. mischien een idee om daar wat aan te doen? onderkap had je net zo goed niet kunnen zetten imo, je ziet het haast niet :P

klopt is nog een draden rommel hij gaat nu ook uit elkaar omdat frame ook weer gecoat moet worden

onderkuipje zie je niet op foto nee maar radje komt zo rechtop en zal et btje bij elkaar komen. hoe ik de ruimte op ga vullen? er komt nog een area rad achter
in een soort frame zodat het lijkt of het 1 groot rad is.
komt allemaal goed duurt alleen heel even :)

ik zat ook te denken om het frame digt te gaan maken aan de zijkanten.
dus polydoek er strak omheen trekken hars erop en strak maken. denk dat dat een vollere look geeft :) iemand een mening erover?

Ik vind het een vet project. Leuke keuze ook kwa onderdelen, niet zoals iedereen naar de dealer/internet shop oid en een hele meuk malossi kopen.

Wel zou ik het frame verstevigen want gegarandeerd dat het allekanten op zwabbert. Naar mijn mening kan het balhoofd wel wat stevigheid gebruiken.

frame is stevig zat :) zwabbert niet niks
balhooft zit versteviging tussen kijk maar is goed op de laatste foto's :) is nog niet zwart :)

Vond het eerst wel leip, maar nu ik je tijdje bezig heb gezien vallen me telkens meer dingen op die ik er echt niet uit vind zien. Wat je bij je ontsteking hebt gefixt kan echt niet :rolleyes: dat onderkuipje heeft dus totaal geen nut (optisch gezien) zolang je het lege middendeel niet dicht kan krijgen op een mooie manier. Doordat het zo leeg is ga je die mooie kunst stof las ook goed zien, plus dat ik ook moe word van dat Bcd Aerox spatbord, die op jou scooter imo ook veel te lomp is,...

Maargoed, dat is mijn mening.

Back