VST Evolution streetfighter

sorry dat ik het zeg hoor, maar hoe vaak heeft hij nu al gezegt
"nee is wel sterk genoeg" als die jongen dat een sterk frame vind, dan zal dat wel zo zijn?
Dus waarom blijven mensen erop in gaan, bij een project hoort kritiek maar dit is wel heel ernstig.

vind het opzich wel een tof ding, op een aantal dingentjes na.
o.i.d de kleur al....

en wat ben je van plan om dat gat te vullen onderin?
zelf een complete onderkuip maken misschien?
of dit kleine stukje in die ronding aan de voorkant door trekken tot bij je balhoofd en dan onderlangs je frame recht stuk naar achteren net zoals die *knuckle* kap.

igg ga je eerdaags eens is aan je afwerking beginnen, waarom zou je daar een lelijke plaat zetten bij je onsteking wat totaal niet bij je scooter past?
trouwens probeer is gewoon normale zwarte koelslangen of gevlochten alu slangen, dit ziet er zo *plastic tuning* uit.
En is een 10 inch velg misschien niks? kun je je voorvork teminste ook nog een stukje verend houden aangezien je alles al *vast* hebt.

Veel succes ermee

ik heb er respect voor dat je het frame en de kap zelf gemaakt heb, iedereen loopt te zeuren over een gat met ruimte enzo, het is ook wel aardig wat ruimte, maar ik zie het anders om denk ik.

maar is een tzr kuip niks?
die zijn onderaan smal

frame word kleiner balhooft ingekort veel meer dingen enz enz ik update pas als hij 'af' is

idd die slangen gaan weg:P komen nette zwarte voor.
maar zoals ik in mijn begin post gezegt heb is hij zo opgebouwd om de strekte van het frame te testen de verhoudingen te bekijken enz en dan ga je het natuurlijk niet afwerken :)

nu word er dus nog aardig wat aangepast en tja die ruimte wellicht moet er een nos kit op om het iets op te vullen :P

nee die ruimte komt wel goed w8 gewoon even rustig af ;)

na een tijdje niks laten horen door de overdreven kritieken enz toch maar weer een update:)

het volgende is namelijk gedaan:

balhooft 18cm ingekort
subframe 10cm hoger geplaatst
voorpoot verlengers gemaakt (niet af)
underseat strak gemaakt
voorkapje strak gemaakt
frame dicht gepoliestert (zijkant voor vollere look)
begin gemaakt aan nieuwe onderkuip.
voorvork tot de keeringen laten zakken.
nieuwe kleur uitgezocht en gekocht:)

paar foto's hoe het er nu bij staat:

hier dus het strakke kontje 8)
[Ir]http://i16.tinypic.com/2u60bbt.jpg[/Ir]

en hier is de dichte zijkant en het begin van de onderkuip te zien:
[ir]http://i14.tinypic.com/405wba1.jpg[/ir]
hij blijft een fighter look houden dus word niet tot het frame opgetrokken!
ik weet dat de meeste een racer zien maar dat is nou eenmaa niet mijn smaak :)

en omdat er toch wel wat mensen nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwe sprintertje bij deze alvast een voorproefje van het blok:)

vergroot menbraamgat :P
[Ir]http://i12.tinypic.com/311uzwg.jpg[/Ir]

en daar moet in:
[Ir]http://i14.tinypic.com/2s819v9.jpg[/ir]

V-force :)
[Ir]http://i11.tinypic.com/35mo51i.jpg[/Ir]

carter is dus alleen nog maar met de hand aangepast op het menbraam.
de rest moet nog gebeuren maar ik neem graag de tijd voor dit blok :)

BTW excuus voor de mindere kwaliteit foto's (telefoon)

ik hoop dat mensen vanaf nu normaal kunnen reageren.
mvg Luke verweijen

Kijk , das echt stukken beter , Luuk ( toch?) .

Dat frame opvullen is mooi , voor verlaagt is mooi , onderkuipje is al een stuk netter ( nog niet helemaal alles :P) . achterkant strak is mooi .

Gewoon goed bezig ;).

thnx dennis

onderkuip is vn een speedfight moet bij jouw toch in de smaak vallen :P

nee maar dit is enkel de vorm van de kuip strax komt de andere kant erbijaan
en word de bovenkant dicht gemaakt op dezelfde wijze als dat ik het frame dicht heb gemaakt. gewoon strak :) en het radje met luchthappers komen op het naarbovenlopendedeel 8)

veel mensen vinden dat ik volle kuip moet maar ik hou niet van die moto gp replica's :) doe mij maar een ruige duitser :P

Kijk dit ziet er zeer goed uit, tijdens de vorige updates was 'ie niet bepaald mooi qua hoogte en overal lege plekken, enz. Maar die aanpassingen hebben haar zeker goed gedaan 8)

Van de volle kuip kan ik van mensen begrijpen, maar in streetfighter lijkt het me ook zeker goed staan *D

Die kuip valt idd in de smaak :*, had wel gezien dat et een sf kuip was , alleen zie je et maar slecht ( van die vieze webcampix :D ) .

Volle kuip zal bij deze nieteens zo supervet staan , omdat je een streetfighter voorkapje hebt ( sm dan :p ) .

Ach je bent gewoon goed bezig :W.

vind dit idd ook een stuk beter al :W...

leuk hoe je dat met et membraan hebt gedaan :)!

ga zo door zou ik zeggen, en je buigt de meeste reacties om :P

mja winst of niet ik vind et gewoon een ruig menbraam:P

nee reden vn menbraam is simpel er komt een 34mm carb op :D

thnx mensen voor de positieve reactie's 8)

street ziet er beter uit zoo:)
ben beniewd naa niewe kleuren

Kom vd week ff langs voor AC blokje, word ook wel tijd
jij zou snaartje fikse eh:D

en kvin nog steeds sprintframe voor 80zeezee blokje :love:

plaat werk ziet er vet uit, helemaal dicht maken tot frame is niet mooi nee dan wordt het egt een racer. hou je het "kuipje" onderaan zo klein mogelijk?

membraam is ook leuk, alleen bedekt het je halve boosterpoort of zie ik dat verkeerd? als het zo is beter een ophoogplaatje maken ervoor.

veel succes met het plaatwerk en dan wordt het zeker een vet ding

grt jordi

Back