bij mij zeurde de vriendelijke jongen om de stang veel maatjes van hem zijn het met em eens maarja ik rijd dik een half jaar zo door het dorp (klinkerwegen drempels enz.) niks aan de hand de 2 andere keurjoggies vonden het ook goed maar moest dan wel iets voor de ontsteking doen. jammer dat het pestventje de constuktie wle zo slap vond dat hij vond dat ik helemaal niet mee mocht doen.
tijdje gezeten en ff gelopen en had er vrede mee. TOT ik de staaf van arthur zag (srry arthur) toen had ik hem weer hangen want hij mocht wel meedoen.
dan denk ik dat dat keurjochie zichzelf beter weg kan gooien
verder lopen er nu veel mensen te zeuren om de constructie terwijl ik die jongen alles heb uitgelegt alleen wilde hij niet egt luisteren.
jammer ik kan dus mijn gehard stalen (zelfde materiaal als steeksleutel) wegsmijten en maar een 4kant profiel pakken en die inzagen zodat hij aan beide kanten van het blok zit. en dan moet ik me veiliger voelen.
spijtig dat ze dit soort mensen laten keuren zet er dan iemand neer die geleerd heeft voor metaaltechniek
dit was laatste meeting hoopte nog ff te knallen voor hij gestript werd.
maar dit werd verpest
volgend jaar dus trug met 2 sprinters waarvan deze met enkele veranderingen aan het blok en uiterlijk