VST Evolution streetfighter

nieuwe kapjes zijn net gespoten zal ze vandaag even updaten.

ook wacht ik op een bestelling

polini koppelingshuis
nieuwe speedclutch
BCD onderkuipje
en polini vertanding

ik hoop dit snel binnen te krijgen

btw nu al project vn de week :P

mensen ik vond het weer eens tijd voor een update :)

ik heb namelijk de nieuwe kappen in kleur gespoten en goed gemonteert
en heb weer wat onderdelen bestelt :)

Evo koppelingshuisje
nieuwe speedclutch (was niet nodig eig mja :P)
polini vertanding
en bcd onderkuip.

hier wacht ik al vrij lang op omdat de polini parts in back order staan.

gister was het mooi weer dus ik dacht ff foto's maken van hoe hij er nu bij staat 8)

24mgp3b.jpg

24mhpo0.jpg

24mhsev.jpg

24mhsev.jpg

24mhtv7.jpg

24mhzbo.jpg

voorkapje word lager geplaatst
hij lijkt nu erg hoog te staan voor

en ik twijfel over mijn velgen
namelijk zou ik ze laten verchromen of zwart houden?
carterkap en vorkpoten worden zowiezo chroom alleen weet ik niet wat ik met me velgen aan moet. iemand?

Spaken polijsten / verchromen en rand zwart houden.
heb zoiets nog nooit gezien en zal wel passen bij de originaliteit van jouw scooter :)

d8 ik ook al aan laten verchromen dan straal en mn velg rand en maak deze zwart maar mischien lijken de velgen dan weer erg klein

sjoerdjez said:
Spaken polijsten / verchromen en rand zwart houden.
heb zoiets nog nooit gezien en zal wel passen bij de originaliteit van jouw scooter :)

Origineel is leuk, maar als het niet mooi is dan heef het nog weinig nut imo.
Is natuurlijk smaak maar ik had het iig niet gedaan.

Verder leuk project!

vernikkelen is ook ruig krijgt het een goude gloed staat denki beter bij mijn kappen :) frame word gewoon weer netjes zwart gecoat

bij mij zeurde de vriendelijke jongen om de stang veel maatjes van hem zijn het met em eens maarja ik rijd dik een half jaar zo door het dorp (klinkerwegen drempels enz.) niks aan de hand de 2 andere keurjoggies vonden het ook goed maar moest dan wel iets voor de ontsteking doen. jammer dat het pestventje de constuktie wle zo slap vond dat hij vond dat ik helemaal niet mee mocht doen.

tijdje gezeten en ff gelopen en had er vrede mee. TOT ik de staaf van íemand zag (srry iemand :P) toen had ik hem weer hangen want hij mocht wel meedoen.

dan denk ik dat dat keurjochie zichzelf beter weg kan gooien :)

verder lopen er nu veel mensen te zeuren om de constructie terwijl ik die jongen alles heb uitgelegt alleen wilde hij niet egt luisteren.

jammer ik kan dus mijn gehard stalen (zelfde materiaal als steeksleutel) wegsmijten en maar een 4kant profiel pakken en die inzagen zodat hij aan beide kanten van het blok zit. en dan moet ik me veiliger voelen.

spijtig dat ze dit soort mensen laten keuren zet er dan iemand neer die geleerd heeft voor metaaltechniek :)

dit was laatste meeting hoopte nog ff te knallen voor hij gestript werd.
maar dit werd verpest :) volgend jaar dus trug met 2 sprinters waarvan deze met enkele veranderingen aan het blok en uiterlijk :)

Last edited:
VST said:
bij mij zeurde de vriendelijke jongen om de stang veel maatjes van hem zijn het met em eens maarja ik rijd dik een half jaar zo door het dorp (klinkerwegen drempels enz.) niks aan de hand de 2 andere keurjoggies vonden het ook goed maar moest dan wel iets voor de ontsteking doen. jammer dat het pestventje de constuktie wle zo slap vond dat hij vond dat ik helemaal niet mee mocht doen.

tijdje gezeten en ff gelopen en had er vrede mee. TOT ik de staaf van arthur zag (srry arthur) toen had ik hem weer hangen want hij mocht wel meedoen.

dan denk ik dat dat keurjochie zichzelf beter weg kan gooien :)

verder lopen er nu veel mensen te zeuren om de constructie terwijl ik die jongen alles heb uitgelegt alleen wilde hij niet egt luisteren.

jammer ik kan dus mijn gehard stalen (zelfde materiaal als steeksleutel) wegsmijten en maar een 4kant profiel pakken en die inzagen zodat hij aan beide kanten van het blok zit. en dan moet ik me veiliger voelen.

spijtig dat ze dit soort mensen laten keuren zet er dan iemand neer die geleerd heeft voor metaaltechniek :)

dit was laatste meeting hoopte nog ff te knallen voor hij gestript werd.
maar dit werd verpest :) volgend jaar dus trug met 2 sprinters waarvan deze met enkele veranderingen aan het blok en uiterlijk :)

Dat keurjochie rijd zelf op een 20pk scooter vrolijke vriend..

Iedereen ziet dat die strip van jou niet kan, er zitten niet voor niks 2 ophangspunten aan je blok. Het is voor je eigen veiligheid, dus zeik de organisatie niet zo af, die staan er niet voor jan lul.

Back