VST Evolution streetfighter

Ziet er niet slecht uit als geheel.

Alleen je frame ik blijf het apart vinden en mss eens een keer een nette mal maken voor je logo :)
 
update voor meppel.

hijs kwa uiterlijk is klaar om aan de strart te verschijnen 21 april.
de kleur is niet wat het wezen moet natuurlijk maar dit zit goed voor we naar meinerz gaan.

ja ja matzwarte kuip... opzich vind ik het niet misstaan :p

4h7rv9s.jpg


4icdzch.jpg


4hkt1lf.jpg


2zg9fyg.jpg


30ixtme.jpg


30ws8dd.jpg


2ztlkxt.jpg


3z747py.jpg


35d5myv.jpg


zoals jullie zien zijn de vorkpoten nu zwart en zijn er nette koelslangen gekomen. ook heb ik vn biggie matti marty een tankje gekregen die onder de kuip past. daar was ik al erg lang naar op zoek :D. ook heb ik nu beide voetsteuen afgedraait en gemonteert. ook zitten de vorkpoot verlengers op hun plek.

betreft het motorise gedeelte heb ik de rotor gecorrigeert. dit resulteerde in een fijne gasreactie :). verder is er weinig gebeurt.

wat nog moet voor meppel:

killswitch aansluiten (zwarte DMP)
achterveer. ff tjekke welke zal nog geen spannende zijn als er maar iets zit. (rij nog met afgekeurde staaf :p )

BTW de rest vn de kapdelen komen er niet op in meppel omdat ik een multikleurige bromfiets geen porum vind :p

nja laat maar weten wat je ervan vind ik ben in ieder geval erg te spreken over het tot nu toe bereikte resultaat.
 
ga je nog iets van clip-ons regelen, want dit krijgt nou niet bepaald de schoonheidsprijs.

het matzwart misstaat em niet
 
ja komen uiteraard clip ons. maar heb momenteel erg weinig tijd vandaar dat ik mijn oude stuursysteem er maar weer op gezet.

nu begin ik toch heel ernstig hard te twijfelen om alle kapdelen ook mat te maken dit doet toch wel wat met me :D

@ shane thnx man ;)
 
haha ja idd mn nieuwe tel maakt wat fijnere foto's :p
damn jullie maken me egt aant twijfelen tussen de kleuren :p

THNX mensen.
 
eeeeeeysss luke...:W ziert der netjes uit man khebt roxje vandaag ook al meppel en meinzer klaar gemaakt..:W:W kspreek je nog e kmeet je sekers weten @ meppel ltrzzzz
 
is goed man.

ik ga BTW al1 de 21e naar de vrije dag. kan alleen nergens regelementen vinden??

toch niet sbo regels he?
 
ziet er echt allemaal gelikt uit man!
maar iid srr dat ik het zeg je velgen doen em niet goed :(

jooooo

edit: ey man, toch maar lekker houden als jij ze vet vind staan das het belangrijkste!
 
thnx mensen.
ikzelf vind de velgen mooier staan als bijv een setje van die rox dingen.
dat vind ik veel te scooter achtig. NRG velgen vind ik gewoon nette velgen zonder rare fratsen.

begin toch steeds harder te twijfelen over de kleur :p
 
Op wat voor manier zit je te twijfelen?

Ik vind die mat zwarte kuip wel erg vet staan!
Maar het lijkt meer grijs, wat het een mooier contrast geeft vind ik :).

Je carb staat trouwens wel erg schuin, al mee gereden?
 
ja vnmiddag gereden. loopt opzich goed moet iets lichter op de rollen en sproeier mag ook wel iets groter. trekt trouwens wat valse lucht langs mn spruitje dus ws gewoon de oude er weer op (wel onder zelfde hoek)

verder, temp blijft perfect op 40 graden. en kan ik em nu goed aan de grond houden iets wat vorig seizoen echt onmogenlijk was met std vertanding en de te hoge voorkant. :p

ik twijfel tussen de kleur van mijn andere kappen dus de flakes. of om die kappen ook mat zwart/grijs te maken.
DIT is BTW krijtbordenverf :D:D:D dus is zowiezo niet definitief. maar deze tint zal vast wel te krijgen zijn in normale lak.
 
ja vnmiddag gereden. loopt opzich goed moet iets lichter op de rollen en sproeier mag ook wel iets groter. trekt trouwens wat valse lucht langs mn spruitje dus ws gewoon de oude er weer op (wel onder zelfde hoek)

verder, temp blijft perfect op 40 graden. en kan ik em nu goed aan de grond houden iets wat vorig seizoen echt onmogenlijk was met std vertanding en de te hoge voorkant. :p

ik twijfel tussen de kleur van mijn andere kappen dus de flakes. of om die kappen ook mat zwart/grijs te maken.
DIT is BTW krijtbordenverf :D:D:D dus is zowiezo niet definitief. maar deze tint zal vast wel te krijgen zijn in normale lak.

lvt , die kleur is nix jongen. ik was voor een gewone zwarte mica kleur oid gegaan. Verder staat ie er egt strak bij ! ff clipons en 2e kroonplaat fixen en hijs fijn

gr Rick
 
Zwart staat hem idd stuk beter, maar de rest van je scooter is ook niet mat, dus beter spuit je die kuip gewoon ook een mooie glans zwart.
 
Back
Top