VST Evolution streetfighter

Staat er geen goede cam in de planning , Luke ? :D

daar heb ik voorlopig de duiten niet voor.
er staat nog een sprintframe project dat nog langer niet af is en moet tog ook nog een auto aanschaffen.

als hij zoown btje redelijk ver gevordert is denkik nieuwe page en pak ik de camera van een maat vn me wel ff.
 
wooowww dit ding is echt moooi
heel veel succes ermee ;)
heb je er ook nog een filpje van toevallig of niet?
 
Last edited:
tankje zit idd tch niet zo goed nee :) trek vlotter leeg aant einde gaati niet kapot van hoor.
is ook met telefoon opgenomen dus das ook al niet zuiver. voor een blok dat net inelkaar zit is er niks raars aan.
 
eey , maar ondanks dat het goed in elkaar zit , zou ik m ff op temperatuur laten komen , maar verders super:) ik meet je komend seizoen wel !!
 
is goed steve over de 20 gecorr met de AC?

is egt niet nodig het ding geeft zijn vermogen af tussen 30 en 40 graden en een sprint knal ik dus altijd met 30graden.
+ op het filmpje lijken het heel wat toeren maar hij is niet boven de 9K uitgekomen hoor:) koppeling grijp aan ent gas gaat eraf.

thnx anyway ;) zal je vast wel meeten want je moet je ac scooter even langs de AC neos zetten ;)
 
je kan me veel vertellen maar wat jij op filmpje doet is echt niet best.!
maargoed het zijn je eigen spullen moet je zelf weten.

verder is het wel een leuk project kijk er al een tijd naar,
 
mensen het is egt geen ramp zuiger was al ingelopen en krukas is er nieteens uit geweest. maak er nou geen punt van.

thnx anyway
 
hier ff wat foto's het is namenlijk zonnig :p enkel de kuip zit er op (nog steeds in verkeerde kleur)

4025co5.jpg

434uaeg.jpg


galfer/malossi schijfje:
2lsgooz.jpg


messing busje gedraait voor stuur:
40nhmpj.jpg


messing busje voor uitlaat ophanging gedraait:
2isgmd2.jpg


en nog het achterkantje:
433jyhx.jpg


ik hoop dat deze foto's een beter beeld geven:p
 
vet , ziet er echt leuk uit !! suc6 :) je carb zit die goed zo ?? staat ie niet te stijl omhoog??

ik vindt btw wel leuk dat je ook een ac neo's hebt !! ben je al op de bank geweest ??

ik heb btw ook nog een nrg lc , wil ik ook verder bouwen...ik meet je wel!! :)

gr Michael.
 
Last edited:
thnx:)

carb is semi valstroom dus kan zo schuin staan
ik had tankje ff goed gefixt en loopt al 10x beter als op het filmpje

ac neos is van klant/vriend van mij
ws volgend weekend banken samen met de ac neos :)
we willen toch wel het ac record hebben. het blokje heeft al eens 19.7 gecorr gegeven nu is de cil nog een keer door mij getuned dus hoop dat we nog wat tienden erbij kunnen pakken :)
 
Last edited:
thnx:)

carb is semi valstroom dus kan zo schuin staan
ik had tankje ff goed gefixt en loopt al 10x beter als op het filmpje

ac neos is van klant/vriend van mij
ws volgend weekend banken samen met de ac neos :)
we willen toch wel het ac record hebben. het blokje heeft al eens 19.7 gecorr gegeven nu is de cil nog een keer door mij getuned dus hoop dat we nog wat tienden erbij kunnen pakken :)

ik ben benieuwd :) is dat met 28mm ??
 
ja alles is bij ons met 28 of groter :D

:D ik heb een mikuni 24 , ik ga binnenkort ook naar 28 en inlaat gaat ook aangepast worden , en dan kijken wat er uitkomt , ik kwam binnen met 19,7 vorige keer en ik ging weer weg met 19,7 alleen het grafiekje was natuurlijk stukje netter !! dat wel ,

grt Michael.
 
Back
Top