VST Evolution streetfighter

thnx voorkapje lijkt niet te passen maar heeft egt de exacte vormen van de tank. :) hij komt nog iets voorover.

idd altijd dat gezeur over orgineel zijn of niet..

Maar Nick vind dat wel vaker, want nick verzint alles zelf en niemand mag elkaar na doen, want dan ben je stom.

:rolleyes:

OT: ding word vet man, stukke beter als voorheen indd, en je kleurtje is echt netjes, hopen dat het een eyecatcher word!

Greetz en succes, Tom.

zoals ik al zij blok is niks aan gedaan:P dat plaatje verdwijnt heus wel.

voorderest thnx mensen en ja idd steve daar ligt het AC blokje :P

edit: ik twijfel over mijn uitlaat.. lijkt me namenlijk wel vet staan om de demper recht te zetten ipv terugloop. de pr2 pijp blijft zowiezo maar wil de demper mischien rechtnaar achter zetten. nou vraag ik dus jullie mening erover :P

Last edited:
nee.

Word een hype, en het is zonde van de pr2 pijp. Koop dan een dpr of abt pijpje voor zulke geintjes ;). Verder moet ik zeggen dat je goed bezig bent *D.. kleurtje heeft ook wel wat!

zoals ik al zij blok is niks aan gedaan:P dat plaatje verdwijnt heus wel.

voorderest thnx mensen en ja idd steve daar ligt het AC blokje :P

edit: ik twijfel over mijn uitlaat.. lijkt me namenlijk wel vet staan om de demper recht te zetten ipv terugloop. de pr2 pijp blijft zowiezo maar wil de demper mischien rechtnaar achter zetten. nou vraag ik dus jullie mening erover :P

ik zeg ABT pijpje:D

waarom geen dikke technigas revolver lvt 8)
4e_1_b.JPG

booh die pijp komt er egt :D

ne als hij recht word word het mn pr2 pijp maar denk toch dak er vnaf zie
op mn sprintframe komt wel een ABT recht model.

eeys kerel echt netjes maar dat wist je al...:P ik kom komende week wel effe langs wat afdroppe en dan kank je monstertje eens int echt bekijke:W suc6 verder en ik spreek je nog ltrzzzz

nog ff wat kleine dingen:

1 tegenvaller. de kuip is gespoten :) in de verkeerde kleur...
het pigment is alleen goud en dat was niet de bedoeling mja dat word verandert :)

blok is ook netjes hoogglans zwart gespoten.

en eindelijk mn eigen cil maar weer es onder handen genomen.
was al tuned door mij maar enkel de uitlaatpoort. door de drukte heb ik nooit de tijd gehad om mn spoelers eens aan te pakken tot nu dus.
ook de cilinder gehoont en is dus weer als nieuw voor aankomend seizoen :)

mja foto's (zijn egt erg sleche kwaliteit mja je doet et er maar mee :P)

spoelers:
2akefe1.jpg

2wpilhc.jpg

4bfox2f.jpg

inscriptie:
4c9qe5h.jpg

en afgedraait voet steuntje:
4cj38lz.jpg

en nog wat foto's van brommer zelf met mislukte kuip :(
2uxutcm.jpg

4d4vm3c.jpg

in de planning staat:

blok vorkpoten en carterkap verchromen (word pas na meinerzhagen)
een fatsoenlijke achterveer. malossi/fournales
op maat gevlochte remleiding.
opmaat tankje.

en natuurlijk het afbouwen enz enz

verder heb ik weinig tot over tot meinerzhagen maar wil er daar tog wel mee knallen ik ga niks afraffelen/beunen oid maar zal toch wat sneller moeten werken aangezien dit niet het enige is wat af moet voor meinerzhagen :)

laat maar weten wat je ervan vind en zeg niet te zwart want er komt uiteraard afgedraaide/alu delen polish en chroom :D

Back