This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VST Evolution streetfighter

maik ag het boeit verder ook niet alleen de manier waarop die nick weer de bink moet uithangen is ergelijk. maar daar weet jij alles van btw nooit beweert dat ik de eerste was toch?
ik was bang dat het druk zou worden maar heb het niet druk gespoten.
dus niet dat overal waar je kijkt de boel gaat flikkeren als een kerstboom
enkel waar het licht opvalt kleuren de glitters.

en het is niet mn hele scoot he frame is normaal zwart. velgen en kroonstuk zwart gecoat blok is zwart op mn seat komt nog foam dus valt strax reuze mee

thnx mensen

hang je dit jaar ook met Marty ook weer bij ons onder de partytent, moete jullie wel weer die plaatselijke "Ho's" van 14 meenemen

komt goed die ho's zijn bevordert tot vriendin vn joost
wel een ide om weer van dat spul mee te nemen
nemen jullie ze van 11 mee? daar kickt marty op

haha klopt die hebben we al geregeld dus dat komt wel goed! waneer trap je dat ding trouwens is aan joh tijd om te banken of niet dan

blokje moet eerst nog ff vers gemaakt worden ligt nog steeds inelkaar zoals hij na meeting nijmegen eronderheen kwam geen zin in verse krukas lagers.
vertanding naaldlager/zuiger komt wel vers. dan samen met marty afreizen naar easy riderz en kijkewattidoet

ik heb wel zin in meinerzhagen. kom jij en cees ook of fluiten?
btw hoop voor je dat je van bob&damian marley houd

Last edited:

ik moet dan ff 300km rijden lijkt me wel lachu daar, ff gelijk een dikke draaien maar?

Boeit verder ook niet idd, het ziet er gewoon netjes uit !.
kleur zal je idd niet vaak tegen komen

jeuj weer ff een update.

heb em iets opgebouwd. maar het blok moet er weer onderheen voor een laagje zwart en verse opbouw. maargoed er wouden wat mensen foto's dus geef ik ze ook maarja net toen ik naar buiten ging voor wat foto's begon het te druppen en dat moeten we niet hebben... helaas dus wederom wat donkere foto's

verse coating:

en nog 1tje met ongespoten kuip (let op de hoogte vergeleken met garagedeur klink)

wat nog te doen:

blok spuiten en opbouwen.
kuip strak maken en spuiten.
binnenkant kappen matzwart spuiten.
kroonplaatmaken.
tankje maken.
en nog veel meer ben dus nog wel even zoet (en niet al1 met men eigen spullen:X)

vnavond even mn voetsteuntjes afdraaien kunnen die er ook weer op

tot de volgende update :*:*:*:*:*:*

Last edited:
ik had trouwens ook nog een bestelling gedaan

ssp remdeksel chroom carbon
Hebo crossbril
evo naaldlagertje
en de nieuwe malossi whoop schijf
ik hoop dinsdag binnen

jammer dat er weinig meer orgineels word verzonnen tegenwoordig..

De kleur lijkt mischien op die van andere maar ik heb nog nooit precies dezelfde kleur gezien en vanaf dat t frame er stond met blokje en velgjes eronder was het al een "orgineel" idee dankzij het zelfbouw frampje

suc6 veder luke

tof ding man, maar vind het voorkapje niet echt super tegen over de rest van de scooter...

je paint is dik , en sorry dat ik het hier even zeg over het kopieren van iemands lak. Je kopieert niks, het is niks nieuws die verf bestaat toch al bij spuiters? Als iemand een kiesler velg koopt voor op zijn project, kopieer je dan ook?