This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit

zie wel dat ik gelijk had, ik had nog gezegd dat het frame een laagje ging krijgen. (wel nie vergeten da jon killswitch er nog op moet e)

en tom heeft net zoveel gelijk als gij cetje, ze noemen da een mening hebben O-)

wanneer zal hij draaien? heb je al geld voe vrc?
 

LOL wa zegje gij nu, mijn killswitch moet wel op het stuur he, en zieje toevallig al een stuur? NEE :winner:

eerst sparen tkmoet nog ontsteking kopen in VRC ook he, en max tuning kosten, afstelkosten, en testbank runs betalen.

Kost me meer dan 700 € :W dus nog 'eventjes' (lees: 2 maanden) wachten dan alsk ik hem terug heb van pimped

en als laatste dan nog naar carrossier, heb gaan informeren voor parelmoer kleurtje, en de keus is echt enorm, ben ferm aan het twijfelen nog welke kleur ik zou nemen

 
Last edited:
die remschijf is wel mooi ja,

maar een booster heeft zowieso al een lange ophaningen, en met die adapter erbij trekt het op niet veel. Als het maar heel blijft uiteraard, dat is het belangrijkste.
 
vandaag email gezonden naar lieke om in te schrijven voor in scooter ac 70cc klasse te gaan sprinten op 'Tuning is for all' :winner:

@ sandor: als het er maar mooi uitziet en goed remt

edit: scooter ac 70cc klasse -:- rugnummer 6 -:- :winner:
 
Last edited:
nieuwe foto'tjes (overdag)

mijn stuur staat er wel nog niet op, omdat de stage 6 stuurclamp nog altijd niet op voorraad is bij sp-parts, dewelke geleverd zal worden icm een stalen doppler remleiding.
























:winner:

volgende week vliegt de paddock binnen bij de chromeerder! -:-

nu geld sparen om carters, cc, inlaat max te laten tunen @ VRC
daar koop ik ook mijn ontsteking en een nieuwe uitlaat :W

grtz
 
inderdaad , kzie het nu ook :s cette wat is er gebeurt met dat wiel ?

lol twiel sta wel perfect recht ze...

kheb da altijd, als ik hem op paddock zet, de brommer staat trouwens iets naar links volledig.

Het wiel staat recht, paddock ook, ma door het gewicht van de brommer gaat het geheel naar links, en dat creert die illusie van dat achterwiel scheef staat.

don't worry, tsta recht :W
 


Ja op de andere foto's staat wiel wel gewoon goed enzo!
Maar lijkt wel raar op die foto!
Wat een Paddock wel niet kan doen!!

Gr
 
Ja op de andere foto's staat wiel wel gewoon goed enzo!
Maar lijkt wel raar op die foto!
Wat een Paddock wel niet kan doen!!

Gr

ja ma heb da altijd iemand dak ken heeft dat ook met zo'n kundo paddock, creert de illusie dat het scheef is, maar dat is het totaal niet

ziehier het bewijs dat hij perfect recht is (foto genomen door ne maat 'Trizzels') :W



:W
 
ja ma heb da altijd iemand dak ken heeft dat ook met zo'n kundo paddock, creert de illusie dat het scheef is, maar dat is het totaal niet

ziehier het bewijs dat hij perfect recht is (foto genomen door ne maat 'Trizzels') :W



:W

BEWIJS!
Goed bezig suc6 verder.
 
Schoon project , maar kzou toch meteen mijn frame wa lichter maken !!!

Kheb nog een Hebo uitlaat liggen indien intesse , kheb er twee sprintjes mee gedaan en mijn Pvl digital mag eventueel ook weg.

Kzeg het maar.

Doe zo voort kom je wel scoot zeker eens bewonderen op een van de meetings.
 
als je kijkt naar de bouten voor cilinder vast te zeten, zie je dat hij ze ook krom staat, volgens mij is het geen illusie maar door de paddock word de blok een beetje scheef geduwt denkik