VRC Evo Spirit

mhr uitlaat verkocht vanavond, nadat het zoekertje van de uitlaat welgeteld 2 uren op het 2dehands.be stond voor 220 euro'tjes

nu wachten tot roost uitlaat verkrijgbaar is, en dan meteen 1 kopen. :)
 
Kvond het toch ook wel een nette uitlaat :)

Maar nu kan je het verschil niet meer testen tussen de 2 uitlaten of kan je dan MHR uitlaat lenen? Ik zou graag eens weten als er veel verschil is tussen de MHR en de roost.

grtz
 
Kvond het toch ook wel een nette uitlaat :)

Maar nu kan je het verschil niet meer testen tussen de 2 uitlaten of kan je dan MHR uitlaat lenen? Ik zou graag eens weten als er veel verschil is tussen de MHR en de roost.

grtz

mijn maat heeft MHR uitlaat 06, ben er zeker van dat ik hem eens mag testen van hem dan. :) dus dat is geen probleem
 
maar waarom geen op maat pijt die is tog nog goedkoper ?...
btw ik ben die kutaap :P

kwil roost uitlaat :) en goedkoper? abt uitlaat zoals van mc jynx kost 300 tot 350 euro...

en lol hij zei dat je mij ging faken, en ook die uitlaat kopen, dat je dat gezien had op mijn sb profiel dusja :)
vond ik wel ferm irritant ja
 
nee in eerste instantie wask da van plan omda die samen me fabrizi en opmaat de enige hoogtoerige uitlaten zijn dermee maar ik ga voor een js opmaat uilaat die kost mer 250 euro ;)
 
update vrijdag 11 januari 2008

vandaag malossi RS24 vering ontvangen :winner:

YSS vering wordt morgen verkocht, dewelke zoiezo wat te hoog was voor op de sprinter. Het verhoogblok van ugm heb ik er ook af gehaald.

de foto's:









grtz ;)
 
update 17 januari

vandaag remschijf edelstaal stage 6 en remklauw stage 6 ontvangen van jrmotoren

heb 50 euro korting gekregen omdat ik al voor een zeer groot bedrag heb besteld, gespreid over al mijn bestellingen. :) super nice

Ook heb ik alvast olietank verwijderd, en al de kappen eraf gedaan, omdat deze nog meer bewerkt en veranderd moeten worden

Dus hier wat pics ;)

















Zeg maar uw mening mensen :)

PS: binnenkort GROTE veranderingen.... :winner:
 
Hoe bedoel je ? totaal niet meer optrekken ?

dat je met een grotere velg trager optrekt dan met een kleinere :) en de remschijf die ik heb past alleen op 12 inch velgen he ;)

kvind sr velgen zeer mooi, ma kga er geen steken ze. Tverschil in optrekken tussen matthias en niels (in ac klasse) met respectievelijk 10 en 13 inch velgen was ENORM.

Reden genoeg dus :)

grtz
 
Last edited:
Dat had ik wel begrepen :) Maar ik wou weten waarom je trager optrekt met 13" dan 12" , een 12" velg heeft er toch een dikkere band opliggen dan een 13" ?
 
daarnet scoot helemaal uit mekaar gehaald

enkele pics







sorry als ze wat wazig zijn :)

komen grote veranderingen binnenkort :winner:
 
Back
Top