VRC Evo Spirit

als je kijkt naar de bouten voor cilinder vast te zeten, zie je dat hij ze ook krom staat, volgens mij is het geen illusie maar door de paddock word de blok een beetje scheef geduwt denkik

scooter staat idd beetje scheef door de paddock, maar het blok, de ophanging en de scoot zijn perfect recht en goed aan elkaar gevezen.

Daarnet nog eens gecontroleerd! :W
 
scooter staat idd beetje scheef door de paddock, maar het blok, de ophanging en de scoot zijn perfect recht en goed aan elkaar gevezen.

Daarnet nog eens gecontroleerd! :W
mss dat subframe een beetje scheefgetrokken wordt doordat hij op de paddock staat, kweet het niet hoor. maar gij zult wel gelijk hebben:P
 
mss dat subframe een beetje scheefgetrokken wordt doordat hij op de paddock staat, kweet het niet hoor. maar gij zult wel gelijk hebben:P


waarom zou het subframe scheefgetrokken zijn ? :p bij mij weten heeft deze scoot atlijd met 50cc dr gelopen dus , door de power van de Dr zal het subje scheef getrokken zijn :p hihi
 
Nielsj zegt toch niet dat z'n subframe scheef is door de "power" ?? Alleen door de paddock , het hele gewicht word nu maar op 1 plaats ondersteund en daarom ;) .

Echt vet project , ben benieuwd naar het eindresultaat en het uiteindelijke vermogen :)
 
Nielsj zegt toch niet dat z'n subframe scheef is door de "power" ?? Alleen door de paddock , het hele gewicht word nu maar op 1 plaats ondersteund en daarom ;) .

Echt vet project , ben benieuwd naar het eindresultaat en het uiteindelijke vermogen :)

Thx, haha ik ook :) khoop op minimum 13.5 pk met roost uitlaat, afgesteld en max tuned

En voor de 1000ste keer, er is niks scheefgetrokken, alles is recht.
 
waarom zou het subframe scheefgetrokken zijn ? :p bij mij weten heeft deze scoot atlijd met 50cc dr gelopen dus , door de power van de Dr zal het subje scheef getrokken zijn :p hihi

das waar nicky, het is zoiezo uitgesloten en niet mogelijk dat het subframe scheef is, idd altijd met 50cc gereden. Zelfs deels begrensd.

Lol wat een foto al niet van discussies kan uitlokken mensen -:- -:- :)
 
nie voor het een of ander, maar ip jon bewijs foto staat jon wiel ook nie 100% recht op het frame ze, als ge (heel) goed kijkt staat het een beetje scheef :s
 
nie voor het een of ander, maar ip jon bewijs foto staat jon wiel ook nie 100% recht op het frame ze, als ge (heel) goed kijkt staat het een beetje scheef :s

alst hier alleen maar gezaag is over dat het scheef is, dan zet ik hier geen foto's meer

als je erbij staat in het echt zieje mooi dat alles schoon recht is, subframe ook, kader is nog nooit aangepast geweest of veranderd, dus ik zie niet in HOE het scheef kan zijn, noch de sprinter (pimped) die hem in elkaar gestoken heeft.
 
Last edited:
Nee hou u 21mm daarmee score je het beste.

Kzou eerder wa aandacht besteden aan je Frame maak het paar kilos lichter dat voel je echt bij het sprinten want je scoot gaat naar de zware kant zijn.

Ik had geen goede uitlaat in heule en harelbeke maar men frampje was merkelijk lichter dan de andere daaraan heb ik mijn 2e en 3e plaats te danken.


groetjes
 
Nee hou u 21mm daarmee score je het beste.

Kzou eerder wa aandacht besteden aan je Frame maak het paar kilos lichter dat voel je echt bij het sprinten want je scoot gaat naar de zware kant zijn.

Ik had geen goede uitlaat in heule en harelbeke maar men frampje was merkelijk lichter dan de andere daaraan heb ik mijn 2e en 3e plaats te danken.


groetjes

Wel vet dat jij zo kan weten dat een 21 beter presteerd dan een 24.
Kan je ook evne naar mijn scooter kijken en laten weten wat het beste zal presteren? 8P
 
mja das ni dak da zo weet spreek gewoon uit ondervinding de mijne ging beste met mijn 21 mm carbu.

En ja hangt er inderdaad van af van scoot tot scoot spasta ma twas ni de bedoeling om als ne professor over te komen.


alle cette succes nog :p vet projectje
 
zou een mikuni 24 vlak niet perfect zijn? Het doel is 14 pk , max tuned, afgesteld, en met roost uitlaat.

Die 24mm zal toch wel voor een betere gasreactie zorgen, correct me if i'm wrong?..

en @ bram booster

langs achter kan ik niks afslijpen van mijn kader, omdat op het uiteinde er een stuk hangt, waar underseat moet aan vastgevezen worden. Dus het kader blijft zo.

grtz
 
Last edited:
ff lekker dubbelzinnig |(

size does matter, nie?

en anders, lik ofdaj er al zoveel geld ingestoken hebt en gaat steken, koop ze alletwee, en laat vrc zien wat best is...
 
update! :winner:

ff paddock gaan afhalen bij chromage firma, in tegenstelling tot mijn vroegere malossi MHR uitlaat is deze WEL goed gelukt en zonder putjes in. Oef :W

hier wat pics waaronder ook mijn voorkap, waarvan de lip nu beter afgerond werd en een minuscuul foutje is weggewerkt bij het toetergat.

3805301317.jpg


3805301368.jpg


3805301387.jpg


3805301336.jpg


3805301360.jpg


3805301487.jpg


You like? :)

grtz! -:-
 
Last edited:
Back
Top