Uhmm, ik zou eerlijk gezegd niet echt kleiner in sproeier gaan dan 190 op een 24 mikuni. Althans ik zou eerst op de bank even met mengsel meter kijken hoe en wat. Mischien is het bij jou idd nodig om een kleinere sproeier te monteren, maar ikzelf heb op veeeel verschillende setups verschillende 24 Mikuni`s afgesteld en zit altijd op 190/200 en NOOIT kleiner. Elke scooter is anders, maar het is gewoon veilig om dit op de bank te testen. Mischien doet een gasnaaldstandje veranderen al wonderen.
Uhmm, ik zou eerlijk gezegd niet echt kleiner in sproeier gaan dan 190 op een 24 mikuni. Althans ik zou eerst op de bank even met mengsel meter kijken hoe en wat. Mischien is het bij jou idd nodig om een kleinere sproeier te monteren, maar ikzelf heb op veeeel verschillende setups verschillende 24 Mikuni`s afgesteld en zit altijd op 190/200 en NOOIT kleiner. Elke scooter is anders, maar het is gewoon veilig om dit op de bank te testen. Mischien doet een gasnaaldstandje veranderen al wonderen.
Je scoot ziet er echt netjes uit , alles vers en nieuw . Zo hoort hetVraagje , rijd je zonder koelkappen?
zou kevin nie kunnen kijken om je voetplaat effen te maken? die van em is ook mooi plat zonder dat het overdreven is e...
hij heeft al werk genoeg om al het prutswerk van hannes aan mijn kappen recht te zetten... Al de kappen beginnen te barsten op verschillende plekken (uitgezonderd de voorkap), de plamuur is op verschillende plaatsen echt slecht gedaan, er werd ook te weinig polyester gebruikt enzovoort.
Geef mij eens mijn woorden terugHarde woorden...
Toch raar dat het nu pas prutswerk wordt genoemd of heeft deze benaming te maken met andermans mening?
In de onderkuip zijn er welgeteld een 5-tal barsten