This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit

@ blue rox twins: 14.14 pk sae na afstelling eerste bankrun onafgesteld was 12.5, gewichten, tijdstip ontsteking waren verkeerd enzo
 
UPDATE!

26 april naar vinny gaan banken dus met de scoot. Eerst ging pimped van hier op het forum op de bank, maar kwam met een ietwat teleurstellende score ervan af: 19.798 pk sae

oorzaak: js uitlaat te laagtoerig, oplossing: c21 kopen en pvl ontsteking

Dan ging mijn scoot op testbank, met eerste run totaal onafgesteld 12.5 pk. Ik vond dit wat een lage score, maar natuurlijk normaal voor onafgestelde setup. Wat vinny wel opmerkte, is dat de grafiek zeer mooi verliep, en ook plat was op het einde, en de scoot zijn vermogen behield.

Hij had er hoop in dat de 14 pk gehaald zou worden deze avond. Zo gezegd zo gedaan, afstellen maar. :W

Hoe dichter we kwamen bij de juiste afstelling, hoe feller de scoot bankte. 13 pk, 13.2, 13.5, ...

:winner: :winner:En opeens was het moment daar, 14.02 pk gevolgd door 14.14 pk sae :winner: :winner: (en dit terwijl de cilinder eigenlijk nog in 'rodage' is...)

Natuurlijk SUPER blij met deze score, en met de glimlach op het gezicht naar huis (midden in de nacht haha)

Hier foto's van de scoot:


op testbank


nieuw stage 6 racing team koppelingshuis


gewichtjes testen


14.02 pk sae en 14.14 pk sae :W :W















Ook heb ik nog een klein filmpje, beetje spelen met gashendel

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ujoKSaw6hXU"]YouTube - VRC EVO SPIRIT[/ame]
Let op, hier geef ik maar HALF gas! Scooter was al warmgedraaid voordien

Ik ben er echt trots op

Laat maar reacties - meningen achter mensen

grtz!
 
Last edited:
supernice! Je kopppelingshuis past precies maar net op je as of ben ik dat..
alleszins, proficiat met je score !
grtz
 
eey mannen!
vinny is altijd open wanneer je belt
Maar die verf van pimped shitt die moet ook hebbe(je weet wel wat ik bedoel)
en gefeliciteerd met je score! maar zag er gistere avond al goed uit hi

btw: wel raar om mensen die je via het forum kent is in het echt te zien. maar wel opp de juiste plek bij de testbank veel succes en tot zaterdag!(je vervoer regel je vast nog wel)
 
@ kevintje: thx, en koppelingshuis zit goed op zijn plaats hoor

@ vanderhaeghen: eerst nog wat 'inrijden' enzo, vinny zei dat de scoot later uit rodage wel nog hoger zal scoren. :W Anders niet meteen veranderingen nee.

@ orrie!: ja was wel vreemd om iemand zo te ontmoeten van het forum die lak heeft ie zelf gedaan, anders wil ik wel eens vragen aan hem of hij die lak kan regelen voor jou dan. En thx. (ik zal proberen om aanwezig te zijn zaterdag )
 
Raar dat hier SAE gerekend wordt, ik dacht dat vinny gewoon rekende (weet ook niet juist hoe)

Raar, maar volgens mij heb je op een SAE bank een 12.5 à 13 pk onder dat scootertje!


Althans, geen onaardige score!

hopelijk komt er nog meer uit!

grtz
 
14 pk is wel netjes met Verti, AC en standaard (toch?).

Is die score met of zonder koelfan? Want dat scheelt nog best wel wat.
 
cilinder is ook niet meer standaard, en of hij gaat sprinten met koelfan weet ik niet

heb hem gisteren in het echt bezig mogen zien en het is beest dat kan je van me aannemen
 
cilinder is ook niet meer standaard, en of hij gaat sprinten met koelfan weet ik niet

heb hem gisteren in het echt bezig mogen zien en het is beest dat kan je van me aannemen

14pk is wel leuk, maar een beest wil ik het niet noemen Verder een net project! Wat zijn de verdere plannen?
 
tot je hem ziet, je moet hem niet tov een lc zetten dat niet maar wat daar uit kom mag je toch van opkijkn vint ik

of ben ik zo vlug tevreden
 
tot je hem ziet, je moet hem niet tov een lc zetten dat niet maar wat daar uit kom mag je toch van opkijkn vint ik

of ben ik zo vlug tevreden

Of je vlug tevreden bent ligt er maar net aan wat je gewent bent en wat je wilt.

14 pk is ook niet zo heeel bijzonder, ik heb ook verti blokken 15-16 pk zien doen!

Wie is de tuner van die cilinder en hoeveel is eraan gedaan?